Gå til innhold

FU:Savner du noen å prate med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg savner ingen å prate med. Jeg har en svært nær venninne (fra barndommen av, altså kjent hverandre ca 20 år), som også bor i nærheten nå i voksen alder, som jeg kan prate med om det meste.

Men jeg får ut en del her på DOL også. Det er bare litt andre saker. Særlig når jeg er i irritabelt humør er det godt å ha DOL å øse ut på, og med det "spare" omkretsen rundt deg i RL for møkka! :-)

Annonse

Annonse

Hehehe misjonær :-D

Du er nå vittig også :-)

Prøver du og "fange opp" de som har det vanskelig? er de lettest og påvirke?

eller har du ingen baktanker med slike spørsmål?

eller vil du rett og slett prøve og hjelpe noen som er ensomme?

'.'

På seg selv kjenner man andre?

Blir et stakkarslig liv hvis man skal stille motiv-spm. ved alt og alle..

På seg selv kjenner man andre?

Blir et stakkarslig liv hvis man skal stille motiv-spm. ved alt og alle..

Ja, slik kan man også se det streken :)

Men når det BARE blir slike ting som blir lagt ut fra misjonær er det ikke så rart at man lurer egentlig skjønner'u.

Vi får vente og se om hva han svarer... En ærlig sjel er han i alle fall :)

Ja, slik kan man også se det streken :)

Men når det BARE blir slike ting som blir lagt ut fra misjonær er det ikke så rart at man lurer egentlig skjønner'u.

Vi får vente og se om hva han svarer... En ærlig sjel er han i alle fall :)

Sant det. Er sunt med en viss skepsis. Men jeg prøver (understreker: prøver) i allefall å se litt "naivt" på ting sånt sett. Til det motsatte er bevist liksom. Helt bevisst. Men stakkars den som prøver å frelse meg.. da får vedkommende vite hvor David kjøpte ølet og hvor skapet skal stå som ølet skal være i!!

Sant det. Er sunt med en viss skepsis. Men jeg prøver (understreker: prøver) i allefall å se litt "naivt" på ting sånt sett. Til det motsatte er bevist liksom. Helt bevisst. Men stakkars den som prøver å frelse meg.. da får vedkommende vite hvor David kjøpte ølet og hvor skapet skal stå som ølet skal være i!!

Synes ikke du pleier og se så naivt på ting streken. Synes du konkluderer rimelig fort

egentlig.

Jeg stillte spørsmålstegn bak det jeg skrev...det pleier ikke du og gjøre :-|

Dessuten synes jeg det er så gøy når misjonær stikker innom, så må jo prøve og holde han litt her :-D

Ikke alt du tror er negativt ment, er faktisk det vet du strek. Synes misjonær har en behagelig,artig og søt måte og skrive på...derfor litt vittig ;o)

Synes ikke du pleier og se så naivt på ting streken. Synes du konkluderer rimelig fort

egentlig.

Dessuten synes jeg det er så gøy når misjonær stikker innom, så må jo prøve og holde han litt her :-D

Ikke alt du tror er negativt ment, er faktisk det vet du strek. Synes misjonær har en behagelig,artig og søt måte og skrive på...derfor litt vittig ;o)

Du aner ikke hvor naiv jeg kan være.. ;-)

egentlig.

Apropos det med å sette spørsmålstegn bak.. Det er da vel å stille spørsmål ved det som blir skrevet? Jeg stiller ikke spørsmål.. altså jeg observerer og registrerer. Men uansett så tror jeg det skal mye til for å være så bombastisk som du pleier å være..

Apropos det med å sette spørsmålstegn bak.. Det er da vel å stille spørsmål ved det som blir skrevet? Jeg stiller ikke spørsmål.. altså jeg observerer og registrerer. Men uansett så tror jeg det skal mye til for å være så bombastisk som du pleier å være..

Jeg er ikke så bobastisk. Og spørsmålstegn bak betyr at man spør om man tror riktig. MAn kan ta feil vet du streken, derfor spør jeg i stede for og dømme ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...