Gå til innhold

Hvorfor vente så lenge etter sex?

Anbefalte innlegg

Gjest likerikkeåvente

Er det obligatorisk at en "må" vente en viss stund, dvs litt uti uka etter en har møtt noen en likte og hatt sex med før en kan ta kontakt via tlf/sms? Virker jo som en liksom må det da. Virker det desperat på noen måte og ta kontakt før eller? Hvorfor er det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76038-hvorfor-vente-s%C3%A5-lenge-etter-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glimmer

Nok en av disse dumme lekene vi har i forhold til andre mennesker. Har jeg sex med noen og føler for å ringe de neste dag, så gjør jeg da det.

Heh, ser for meg at jeg bruker denne regelen på kjæresten min. "Takk for sexen, snakker med deg om en ukes tid" :P

Vel, ifølge mine kamerater så gjelder regelen at kontakt taes 2,5 dag etter første treff. Og det synes jeg er helt passe, har opplevd å bli ringt til samme dag av en jeg møtte en gang, og det fikk meg til å tro at han var desp...har også opplevd at det gikk 2 uker før en annen ringte, og da ble det ikke så mye moro ut av det heller.

Konklusjon; en melomting er nok best:0)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...