Gjest eljo Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 noen som vet hvor langt det er i kjørevei fra Ljan til Stovner (i Oslo)? 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Nei, men hva var så off topic med det ? -hehe, ikke veldig medisinsk og helsefaglig rettet tenkte jeg... men det er vel ofte diskusjonen ikke er det på åpent forum! 0 Siter
petter smart Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Gå inn på gule sider på internett. Der kan du beregne avstanden mellom to steder. 0 Siter
red Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 -hehe, ikke veldig medisinsk og helsefaglig rettet tenkte jeg... men det er vel ofte diskusjonen ikke er det på åpent forum! Se på trådene her: -Undersøkelse: spiser du dopapir -Her er beste eplekakeoppskriften som finnes -Hvor får jeg kjøpt espressomaskin -Bør 'prinsen av Os steines eller velges' etc etc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.