Gå til innhold

Å gjøre rent uten såpe

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Er det noen her som gjør rent i huset uten å bruke noe såpe? Blir det virkelig skikkelig rent uten?

Skrevet

Det kommer helt an på hvor skittent du har det. Jeg kommer sikkert til å begynne å bruke vann og såpe den dagen jeg har barn som søler osv. Nå er det bare støv, og til å fjerne det trenger jeg verken vann eller såpe.

Vaske klær eller oppvask uten såpe, det ville jeg ikke gjort.

Skrevet

Vasker kun taket uten såpe. Det vasker jeg med kaldt vann og det blir rent og pent :)

Skrevet

Vasker kun taket uten såpe. Det vasker jeg med kaldt vann og det blir rent og pent :)

Vasker du taket innvendig uten såpe også?

Hilsen morsomme

Skrevet

Vasker du taket innvendig uten såpe også?

Hilsen morsomme

næsj! vasker da ikke taket inne :-D

Skrevet

næsj! vasker da ikke taket inne :-D

Nei, for nå begynte jeg å lure.....;o)

Skrevet

Nei, for nå begynte jeg å lure.....;o)

Ja, folk har en tedens til og begynne og lure rundt meg :-D

Her i huset går vi på gulvet og IKKE i taket ;o) der henger kun en greveling....grevelang

Skrevet

Det må jo vaskast av og til, når det har blitt søla eitt eller anna seigt eller feitt osv., men til den daglege oppshininga av golvet brukar vi Swiffer. Det funkar greitt.

Skrevet

Det må jo vaskast av og til, når det har blitt søla eitt eller anna seigt eller feitt osv., men til den daglege oppshininga av golvet brukar vi Swiffer. Det funkar greitt.

at det er en times forskjell på klokkeslettet i selve innlegget og det som står på trådlisten. Hva kan det komme av, tro?

Dette innlegget er skrevet kl. 15.39, men det blir antakelig stående 14.39 over her.

Skrevet

at det er en times forskjell på klokkeslettet i selve innlegget og det som står på trådlisten. Hva kan det komme av, tro?

Dette innlegget er skrevet kl. 15.39, men det blir antakelig stående 14.39 over her.

her ser alt ut til å vera i orden med klokkeslettet!

Skrevet

Nei , det ble det ikke ;o)

Skrevet

her ser alt ut til å vera i orden med klokkeslettet!

Da ser du i så fall noe annet enn meg. På ditt innlegg, helt øverst står det at det er skrevet kl. 14.41, men på trådlisten står det 15.41, som er riktig.

Skrevet

Nei , det ble det ikke ;o)

Når jeg går inn på ditt innlegg, står det øverst:

Innlegget skrevet av vin i Åpent forum 8/10-2002 klokken 14:45.

Og du skrev det kl. 15.45, ikke sant?

Ser du en annen heading?

Skrevet

Bruker microfibermopp og da trengs det ikke såpe.

Bruker såpe på kliss og annet som er veldig skittent.

Skrevet

Når jeg går inn på ditt innlegg, står det øverst:

Innlegget skrevet av vin i Åpent forum 8/10-2002 klokken 14:45.

Og du skrev det kl. 15.45, ikke sant?

Ser du en annen heading?

Hmmm...merklig !

Skrevet

Da ser du i så fall noe annet enn meg. På ditt innlegg, helt øverst står det at det er skrevet kl. 14.41, men på trådlisten står det 15.41, som er riktig.

Innlegget skrevet av andor i Åpent forum

8/10-2002 klokken 15:41

Carisma1365380365
Skrevet

Jeg vasker så og si alltid med vaskemiddel. Om det blir reinere uten vet jeg ikke. Men det må LUKTE rent og det gjør det når jeg bruker JIF, Grønnsåpe e.l.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...