Gjest Hvem andre har avtaler med Zanussi? Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Ja,alt står i teksta og nicket her.Bestillte del til vaskemaskina mi(zanussi) i vår,han som hadde avtale med zanussi her jeg bor skulle ringe når delen var kommet.Jeg har masa på tlf noen ganger,men fikk tilslutt klar beskjed om at HAN skulle ringe når delen kom.Nå har det snart gått et halvt år siden jeg kontaktet han første gang,men ingenting har skjedd.Derfor driter jeg i hele fyren,og kontakter han som har avtale med zanussi i nabokomunen. Men jeg ringte faktisk zanussi direkte for og prøve og bestille delen direkte fra dem,men nei,det fikk jeg ikke lov til(selv om de hadde delene der),det måtte altså gå igjennom en lokal reparatør de hadde avtale med,forde han skulle ha sin fortjeneste på delen også.Sykt!Men hva da,når denne lokale reparatøren er som den vi har her,han får aldri ut finger´n før det har gått evigheter....burde han sitte som enehersker på avtalene da?....NOT! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76132-m%C3%A5-ha-ny-del-til-vaskemaskinamen-reparat%C3%B8ren-er-s%C3%A5-j%C3%A6vla-treg-til-og-skaffe-del/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.