Gå til innhold

For best mulig sårheling..?

Gjest håper det ikke er kreft..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Solgunne

Bruk zinksalve hver dag,f.eks. sånn natusan zinksalve som man bruker på stumpen til babyer.

Zinksalve gjør så såret leger seg mye penere og arret blir slettere og mindre synlig!

Fikk selv fjerna en stygg føflekk for noen år siden,og var livredd inntil jeg fikk svaret fra kreftanalysen.Det viste seg at min føflekk var i ferd med og bli ondartet,men den hadde heldigvis ikke gravd seg langt nok ned til og bli farlig da jeg tok den.Og det var bare tilfeldigheter at jeg dro til legen og tok den bort...

Du får plaster på apoteket som holder såret fuktig. "våt sårheling" .. noe av det siste innen arrforebygging.

Utsett ikke arret for sol det første året.

Jeg fjernet nettopp en stygg en som klødde, sprakk og blødde fra halsen, men den viste seg å være helt godartet :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...