Carlina Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg skal på tur i helga,men kjenner en ekkel hals betennelse er i anmars.. Kom igjen nå med ett kjærringråd eller en god gammel heksekunst så jeg blir kvitt faenskapet til helga.... *svelger tungt* 0 Siter
Gjest Dekadin Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Hvitløk hjelper mot det meste. Spis masse hvitløk så forebygger du litt av vært. Hvis du har fått vondt i halsen eller holder på å få vondt i halsen er Dekadin sugetabletter som du får kjøpt på apoteket veldig gode. Jeg synes de er effektive både i begynnelsen og etter at man har fått skikkelig vondt i halsen 0 Siter
fresja Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg konttaktet bedriftslegen en gang jeg hadde det som deg, men han sa det var ingenting å gjøre. Du kan jo forsøke solhatt, råmelkstabletter, tranebærsaft. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Jeg klarte å stoppe en begynnende forkjølelse en gang ved å puste inn varm vanndamp. Var virkelig desperat etter å ikke bli syk, så jeg dampet meg i ca 2 timer. Men jaggu forsvant kriblingen også.. Ellers er jeg av dem som tror på c-vitaminsjokk og hvitløksbåter i nesa. Har hjulpet meg det også :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.