Gå til innhold

Avhegninghet, kjære NHD & andre

Anbefalte innlegg

Gjest ingen_nick_denne_gangen

Jeg ble erklart som psyk når jeg var 16. Det som hjalp meg da var jo at jeg hadde familien min og de gode vennene mine som jeg kunne være så glad i.. Men så!

En stygg dag kom det en person inn i bildet, jeg ble så besatt av denne personen at han er den eneste jeg lever for..

Jeg klarer lenger ikke å føle noe, eller motta kjærlighet fra noen andre enn denne personen jeg er besatt av. Dette er et rent helvette, spesiellt med det at en trenger sine nærmeste i de vanskelige stunder. Men jeg klarer ikke å føle at noen er glad i meg.

Selv om alle sier det til meg stadig vekk, så klarer jeg ikke å føle det.

Eneste plassen jeg nå føler meg trygg er sammens med denne personen.

De følelsene som jeg lenger ikke kjenner til er:

* Kjærlighet, trygghet og varme(forutenom en person)

* Egoisme(Alle har godt av å bry seg litt om seg selv, men jeg klarer ikke, setter alle forann meg)

* Matlyst(Den er totalt borte, de andre følelsene kom lenger før enn denne, den er fullstendig grunnløs som de andre)

Jeg har ikke byttet medisiner de siste 6 måndene.

Kjenner du NHD til noe liggnende? Kan dette være en hormonell forstyrrelse? Eller en annen psykdom?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80288-avhegninghet-kj%C3%A6re-nhd-andre/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei.

Det du forteller om er akkurat som å høre min egen historie...

Har sliti med blant annet det i snart 8 år nå.

Jeg har fått diagnosen borderline pf med avhengige trekk, men jeg vet jo ikke om det stemmer for deg.

Ta å les litt om avhengig pf, og se om det kanskje kan stemme?

Ikke det at det vil bli no bedre av å leite masse rundt, men det føles kanskje litt mer trygt å skjønne litt av hva som foregår.

Veit hvordan avhengigheten føles, tenker på deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...