Gå til innhold

Pasient på Psykiatrisk=gal????

Anbefalte innlegg

Gjest LilleTilde

Har vært pasient på psykiatrisk i snart et år nå..innestengt i et år av mitt 17-årige liv...tvunget til å leve, tvunget til å snakke,tvangsmedisinert...Litt av et liv, hva? Mange ser på meg som gal...gal fordi jeg omigjen og omigjen prøver å ta livet mitt,gal fordi armene mine er fulle av arr og kutt, men vet du hva? Hvert eneste sting, hvert eneste kutt, hvert eneste arr er et bevis på at jeg overlevde. JEg vant over de som ødela barndommen min. Er bedre nå, alt som føltes så urettferdig der og da har plutselig fått en mening..d var for å hjelpe..så du som føler at psykiatrien jobber mot deg...en dag vil du se noe annet

Lykke til...

Klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80366-pasient-p%C3%A5-psykiatriskgal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er alt annet enn gal, vennen min. Du er et bilde på mot og styrke. Jeg vet at et år virker så uendelig lenge, men du skal leve i mange, mange år til, og for hvert år vil det bli lettere og bedre... Litt etter litt.

Jeg er så takknemlig for at jeg har fått lov til å bli kjent med deg. Du er så inderlig god, jenta mi.

Kjære Lille Tilde.

Gjorde godt å lese at du har kommet deg så bra etter å ha vært så langt "nede".

Du er jo så ung. Håper og ønsker at livet nå har masse godt å gi deg.

Fantastisk at du har kommet deg sånn opp, gratulere.

Alt godt ønskes deg.

Så bra at du har fått det bedre!

klem fra Ano

Gjest LilleTilde

Du er alt annet enn gal, vennen min. Du er et bilde på mot og styrke. Jeg vet at et år virker så uendelig lenge, men du skal leve i mange, mange år til, og for hvert år vil det bli lettere og bedre... Litt etter litt.

Jeg er så takknemlig for at jeg har fått lov til å bli kjent med deg. Du er så inderlig god, jenta mi.

Tenker masse på deg, merker at du også sliter litt, men jeg vet at du vil klare dette...Har veldi lyst å bli bedre kjent med deg. Syns du er så snill og god og viser så mye omsorg...Go klem fra Tilde

Tenker masse på deg, merker at du også sliter litt, men jeg vet at du vil klare dette...Har veldi lyst å bli bedre kjent med deg. Syns du er så snill og god og viser så mye omsorg...Go klem fra Tilde

Hehe, vennen min, du må ikke skrive "Snille søte Leenie" her, for da tror de bare det er flere leenie'er enn meg her!

Og det skulle tatt seg ut!

Du er så skjønn! ;)

Klem fra

Annonse

Gjest LilleTilde

Kjære Lille Tilde.

Gjorde godt å lese at du har kommet deg så bra etter å ha vært så langt "nede".

Du er jo så ung. Håper og ønsker at livet nå har masse godt å gi deg.

Fantastisk at du har kommet deg sånn opp, gratulere.

Alt godt ønskes deg.

Det er godt å kjenne den følelsen av at ting går bedre. Jeg skal kanskje skrives ut etter nyttår.Har blanda følelser om dette...det blir både godt og vondt. Jeg har på en måte vært litt trygg og nå skal jeg snart stå på egne ben og passe på meg selv.Hvordan har du d? Ønsker deg alt godt

-lille tilde-

Det er godt å kjenne den følelsen av at ting går bedre. Jeg skal kanskje skrives ut etter nyttår.Har blanda følelser om dette...det blir både godt og vondt. Jeg har på en måte vært litt trygg og nå skal jeg snart stå på egne ben og passe på meg selv.Hvordan har du d? Ønsker deg alt godt

-lille tilde-

Hei du.

Nå skal du kose deg i jul og nyttårstiden.

Når du etterhvert skal trampe ut i den store verden så skal du huske på at du har jobbet fantastisk bra og vært fantastisk sterk som har kommet deg så langt.

Så når det kommer strie dager (Vi slipper ikke unna noen vet du...) så skal du tenke på hva du har utrettet og hva er vel da stort nok til å knekke deg?

Du er flink lille Tilde, stå på og nyt de gode ting i livet som venter på deg der ute.

Her hos meg går det opp og ned som hos alle. Generellt er jeg veldig førnøyd selvom en sliter til tider.

Lykke til kjære du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...