Gå til innhold

Jeg er så...

Gjest ufattelig ensom

Anbefalte innlegg

Gjest ufattelig ensom

...ufattelig ensom!

Jeg er en jente midt i 20-årene som føler meg sååå ensom!

Jeg har ingen venner. Orn'tlige venner.

Bor i en passelig stor by, jobber i klesbutikk og bar.

Har samboer,- ja alt virker så perfekt på overflata.

Men sånn er det bare ikke...

Når jeg kommer hjem fra jobb, har jeg stort sett ikke annet å ta meg til enn å trene eller se på tv.

Jeg er oppegående, ser bra ut, har ikke problemer med å komme i kontakt med folk av begge kjønn, men de forblir bare bekjente.

Jeg kunne vel ringt de og kanskje funnet på noe gøy sammen med dem, men det blir bare ikke. Føler at jeg maser på en måte...

Føler at alle andre har masse gode venner og at de helt sikkert ikke har bruk for en til.

Nå har dette gått så langt at det går ut over humøret og helsa tror jeg. Fungerer liksom ikke på jobb om dagene.

Alt virker så svart og uendelig trist.

Lurer på hva jeg egentlig har å gjøre her i denne verden?

De vennene jeg hadde før har sine egne liv, med barn og familier. Jeg har jo ingenting å prate med dem om lenger,-unger interesserer meg over hodet ikke...Vi har vel rett og slett vokst fra hverandre.

Har en søster som ikke bor i nærheten, så hun vet ikke hva jeg tenker og føler om akkurat dette. Jeg er på en måte for stolt til å innrømme det overfor noen.

I helgene jeg ikke jobber er alt ok. Da er jeg ute på byen å fester, men når søndagen kommer er jeg alene igjen.

Det blir som om jeg kun lever for helgene på en måte...

Vet at andre ser på meg som en sterk person, men på innsiden så er jeg knust.

Hva skal jeg ta meg til?

Må jeg flytte til en helt ny plass og "starte på nytt"?

Har ikke lyst til det heller, for jeg trives jo, om jeg kan kalle det det,her også...

Samboeren min jobber ganske mye, og vet ikke hvor ille det egentlig står til med meg.

Er det noen andre som har det sånn?

Vil liksom ikke "miste ansikt" heller.

Åååh,-jeg takler det ikke mer!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80669-jeg-er-s%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

Glemte jeg å "si" det?

her inne passer de så godt på oss, at tjenesten er gratis...

jeg er også ensom om det er en maaager trøst..

jeg sitter for det meste alene. Før turte jeg ikke gå ut av døra etter en skikkleig hard depresjon, men har blitt litt bedre. Jeg har problemer med å åpne meg for andre, stoler ikke på de, føler nesten ingenting for noen. jobber med den saken også...

så helt alene er du nok ikke..

klems

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80669-jeg-er-s%C3%A5/#findComment-424982
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

jeg har lest et sted at ensomme mennesker tilbringer vanligvis akkurat like stor del av tiden sammen med andre,som de mindre ensomme gjør,men deltar ikke så ofte i intime samtaler.

Kan det være at du savner noen å dele tankene og følelsene dine med?

En kan jo ha en masse overflødige bekjentskap,men en forblir like ensom,hvis en ikke har en eneste skikkelig venn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80669-jeg-er-s%C3%A5/#findComment-425060
Del på andre sider

Gjest psyk (er inne i en god periode)

her inne passer de så godt på oss, at tjenesten er gratis...

jeg er også ensom om det er en maaager trøst..

jeg sitter for det meste alene. Før turte jeg ikke gå ut av døra etter en skikkleig hard depresjon, men har blitt litt bedre. Jeg har problemer med å åpne meg for andre, stoler ikke på de, føler nesten ingenting for noen. jobber med den saken også...

så helt alene er du nok ikke..

klems

Jeg er enebarn og har flyttet mye.Jeg ser på meg selv som en ensom ulv som har gjort det til en proffesjon å väre ensom.

MEN.

Du MÅ snakke med din samboer,ellers vil han ikke kunne stole på deg senere,når du ikke stoler på at den du er mest glad i vil stötte deg altid!

Hvis du ikke kan stole 100% på ham eller han ler av deg eller ikke forstår problemet må du hive ham ut da kjärlighet er et samarbeidsprosjekt livet ut med samhörighet og gjensidig forståelse!

Du er bare redd for å virke svak!Hvis du inrömmer det er du utrolig sterk og er på vei til å utvikle deg som person.

Hvis ikke samboeren din forstår deg,hva skal du med ham da?

Er ikke kjärlighet viktigere en penger?

Kom med et ultimatum der du sier at du ikke trenger hans penger så mye som hans tid!

Si at du heller vil väre fattig med en drömmeprins en å väre rik alene! Når han "altid" er på jobben er du jo alene eller hva?

Vi ensomme ulver burde starte en forening der vi lärer sosial omgang!

Jeg er selv misfornöyd med mitt utseende og er ganske sjenert.Store menn möter også noen kvinner som får angst bare de ser en mann over 180 cm på over 90 kg.Det er ganske rart,vi gutter er mer teddybjörner en grizzly.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80669-jeg-er-s%C3%A5/#findComment-427061
Del på andre sider

Du er definitivt ikke alene!

Jeg føler også at jeg depper meg gjennom hele uka bare for å ha det moro noen få timer i helga. For så å begynne på en ny, fæl, uke. Er en ren rutine!

Jeg har heller ingen ordentlige venner jeg kan åpne meg for, og snakke om slike ting som følelser. Jeg har venner, men de blir liksom bare bekjente... Jeg morer meg med dem den lille tiden vi har sammen, men det blir så overfladisk. Jeg sitter for det meste alene når jeg ikke jobber eller trener.

Det er kanskje ikke så mye hjelp i dette innlegget, men nå vet du at du ikke er alene!

Føler med deg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80669-jeg-er-s%C3%A5/#findComment-432645
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...