Gå til innhold

jeg forvirrer meg selv

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

den ene dagen ville jeg dø. I dag legger jeg fremtidsplaner. Men snart sitter jeg her og teller piller igjen.

Jeg blir rar av meg selv. Skjønner ikk emeg selv.

Her om dagen bestemte jeg for å slutte hos psyken. Skulle slutte med pillene.

men gjett hvor jeg skl i morgen.. jo til psyken.. og gjett hvem som henta ut de nye reseptene..

dessuten så er alle som var idioter i går, snille i dag.

jeg er så ustabil for tida.. og jeg aner ikke hva jeg kan gjøre med det. Nå er leiligheten et eneste rot, så nå må jeg rydde og vaske.. fordi sånt gir jeg jo f ... i på dårlige dager..

jeg bare sover for tida også. uten sovepiller. jeg som vanligvis ikke sover mer enn et par timer.. med sovepiller..

lille ambivalente jeg. Men jeg er jo nesten farlig for meg selv!!

jeg blir ør av dette her jeg. Jeg vil bli mer stabil..

men hvordan skal jeg klare det da?

det bare klikker helt stadigh vekk.

hehe.. har jo tenkt på innleggelse flere ganger nå, fordi jeg nesten har gjort dumme ting.. men jeg og de innleggelsene.....

er til å le av.. psyken tør ihvertfall ikke foreslå det.. og jeg tenker som så at det er liten vits, for jeg er så ustabil at jeg rømmer hver gang jeg har en dårlig dag...

rart psyken ikke gir meg opp..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80799-jeg-forvirrer-meg-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...