Gjest michelle ch. Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 hmmmmmmmm..,-jente 25 år her..god aften!!Har nå vært dypt deprimert i tre år..prøvd ulike typer aD..,-akupunktur, psykolog..osv osv..ingenting hjelper!!HVordan skal jeg komme meg ut?? Og en annen ting..,-jeg har alltid vært sett på som ja..pen..,-men når jeg ser meg selv i speilet nå (slik har det vært de to siste årene: fjeset mitt er dratt..mørke ringer under øynene..,-fjeset har blitt lenger..,-er dette et resulat av det som har hendt med kjemien i mitt hode??åååååå den som var en glad lerke...- Og kan noen komme hit og gjøre meg frisk..? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80967-fjeset-mitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tod Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Dette med at du oppfatter ansiktet ditt som trett og dratt tror jeg mest har med den virkelighetsoppfatningen som en deprimert person har - du vil ha lett for bare å se de negative sidene ved ting. Men det er klart at også dagsform, mengde søvn etc. vil virke inn på hvor opplagt man ser ut - og hvis du er trist og munnen peker nedover vil ansiktet få et mer dratt preg. Men depresjon fører ikke til varige fysiske forandringer i ansiktet! Du skriver at du har prøvd flere antidepressiva - hvilke og hvor mange? Responsen på de forskjellige antidepressiva er individuell og vanskelig å forutsi på forhand - det er noe av grunnen til at det fins så mange forskjellige merker. Det kan med andre ord være verd å forsøke flere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80967-fjeset-mitt/#findComment-426809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Michelle........!!. Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Dette med at du oppfatter ansiktet ditt som trett og dratt tror jeg mest har med den virkelighetsoppfatningen som en deprimert person har - du vil ha lett for bare å se de negative sidene ved ting. Men det er klart at også dagsform, mengde søvn etc. vil virke inn på hvor opplagt man ser ut - og hvis du er trist og munnen peker nedover vil ansiktet få et mer dratt preg. Men depresjon fører ikke til varige fysiske forandringer i ansiktet! Du skriver at du har prøvd flere antidepressiva - hvilke og hvor mange? Responsen på de forskjellige antidepressiva er individuell og vanskelig å forutsi på forhand - det er noe av grunnen til at det fins så mange forskjellige merker. Det kan med andre ord være verd å forsøke flere. takker for svar!!Fjeset mitt har virkelig endret seg altså..,-ser dratt ut! Jeg har prøvd fem ulike ssri..samt edronax...ingen har hjulpet..så jeg er nå henvist til nok en psykiater! En evig rundgang...- 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80967-fjeset-mitt/#findComment-427234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Michelle........!!. Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Dette med at du oppfatter ansiktet ditt som trett og dratt tror jeg mest har med den virkelighetsoppfatningen som en deprimert person har - du vil ha lett for bare å se de negative sidene ved ting. Men det er klart at også dagsform, mengde søvn etc. vil virke inn på hvor opplagt man ser ut - og hvis du er trist og munnen peker nedover vil ansiktet få et mer dratt preg. Men depresjon fører ikke til varige fysiske forandringer i ansiktet! Du skriver at du har prøvd flere antidepressiva - hvilke og hvor mange? Responsen på de forskjellige antidepressiva er individuell og vanskelig å forutsi på forhand - det er noe av grunnen til at det fins så mange forskjellige merker. Det kan med andre ord være verd å forsøke flere. takker for svar!!Fjeset mitt har virkelig endret seg altså..,-ser dratt ut! Jeg har prøvd fem ulike ssri..samt edronax...ingen har hjulpet..så jeg er nå henvist til nok en psykiater! En evig rundgang...- 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80967-fjeset-mitt/#findComment-428617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Michelle........!!. Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Dette med at du oppfatter ansiktet ditt som trett og dratt tror jeg mest har med den virkelighetsoppfatningen som en deprimert person har - du vil ha lett for bare å se de negative sidene ved ting. Men det er klart at også dagsform, mengde søvn etc. vil virke inn på hvor opplagt man ser ut - og hvis du er trist og munnen peker nedover vil ansiktet få et mer dratt preg. Men depresjon fører ikke til varige fysiske forandringer i ansiktet! Du skriver at du har prøvd flere antidepressiva - hvilke og hvor mange? Responsen på de forskjellige antidepressiva er individuell og vanskelig å forutsi på forhand - det er noe av grunnen til at det fins så mange forskjellige merker. Det kan med andre ord være verd å forsøke flere. takker for svar!!Fjeset mitt har virkelig endret seg altså..,-ser dratt ut! Jeg har prøvd fem ulike ssri..samt edronax...ingen har hjulpet..så jeg er nå henvist til nok en psykiater! En evig rundgang...- 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80967-fjeset-mitt/#findComment-430000 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Michelle........!!. Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Dette med at du oppfatter ansiktet ditt som trett og dratt tror jeg mest har med den virkelighetsoppfatningen som en deprimert person har - du vil ha lett for bare å se de negative sidene ved ting. Men det er klart at også dagsform, mengde søvn etc. vil virke inn på hvor opplagt man ser ut - og hvis du er trist og munnen peker nedover vil ansiktet få et mer dratt preg. Men depresjon fører ikke til varige fysiske forandringer i ansiktet! Du skriver at du har prøvd flere antidepressiva - hvilke og hvor mange? Responsen på de forskjellige antidepressiva er individuell og vanskelig å forutsi på forhand - det er noe av grunnen til at det fins så mange forskjellige merker. Det kan med andre ord være verd å forsøke flere. takker for svar!!Fjeset mitt har virkelig endret seg altså..,-ser dratt ut! Jeg har prøvd fem ulike ssri..samt edronax...ingen har hjulpet..så jeg er nå henvist til nok en psykiater! En evig rundgang...- 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80967-fjeset-mitt/#findComment-431383 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.