Gå til innhold

Når psyken psykes ut

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 18 år (noen av dere kjenner meg fra før), går på skolen og er en perfeksjonist på alle områder. jeg jobber en kveld i uka og trener tre ganger i uka. Jeg sliter med sf og en rar psyke...tidligere har jeg vært svært dårlig, og jeg lurer på om jeg narrer meg selv til å tro at jeg er bedre enn jeg egentlig er...Noen ganger får jeg skikkelig nedturer og alt virker håpløst. Jeg duger ikke til noe, og kan like godt gjemme meg under dyna. Dette fører til masse fravær...jeg har ingen problemer med å henge med i skolearbeidet, men jeg bekymrer meg for fraværet..hva om jeg kommer til å fortsette sånn når jeg kommer ut i arbeidslivet, hva om jeg har for mye fravær og ikke får jobb..?

Er så redd for at alt skaL rase sammen for meg en dag...bnoen som har tips til dette teite og rotetee innlegget?

Hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81350-n%C3%A5r-psyken-psykes-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...