sort-engel Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 av og til så blir jeg bare redd. men jeg vil ikke kalle det panikk angst. jeg er bare veldig redd. kjenner kvalmen stiger i halsen, og drikker jeg legger det seg bare i munnen, uten at jeg klarer å svelge helt. som om jeg kveles. jeg får noe som kan tilsvares migrene, sinnsykt ondt i sidene av hodet. kjæresten min er veldig snill, og i grunn ganske forståelsesfull. men det er forståelig at han ikke orker å hele tiden passe på meg. at jeg har det bra. slik som nå... vi satt og så en film, men han syns den var så kjedelig... så han gikk og så noe annet... jeg satt her, og kom til å tenke på at jeg skal på jobb i morgen. jeg får angst av tanken. det kniper i magen og jeg har sittet i en time og smågråtet, fordi jeg gruer meg slik. jeg vet ikke hvorfor jeg skriver her, jeg har ikke opplevet noe positivt med denne siden på mange år... hvorfor begynne igjen nå? jeg vet ikke... jeg bare måtte skrive det ned. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81405-jeg-er-s%C3%A5-redd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Hva har du gjort i alle de åra du ikke har vært her da? Fikk du hjelp noen andre steder, eller var du frisk? Det er ikke bare å få og å få da, en må jo gi noe av seg selv for at folk skal gi deg noe igjen. Den hjelpen du stort sett får her at andre kommenterer dine tanker og problemer. Det hjelper de fleste det. Synes det er god trøst å lese om andres problemer også. Felles skjebne felles trøst. Skulle bare ønske det var fler som kom tilbake og fortalte at de var blitt bra! For noen finnes det vel.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81405-jeg-er-s%C3%A5-redd/#findComment-433986 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sort-engel Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Hva har du gjort i alle de åra du ikke har vært her da? Fikk du hjelp noen andre steder, eller var du frisk? Det er ikke bare å få og å få da, en må jo gi noe av seg selv for at folk skal gi deg noe igjen. Den hjelpen du stort sett får her at andre kommenterer dine tanker og problemer. Det hjelper de fleste det. Synes det er god trøst å lese om andres problemer også. Felles skjebne felles trøst. Skulle bare ønske det var fler som kom tilbake og fortalte at de var blitt bra! For noen finnes det vel.... takk for at du svarte så raskt du som svarte meg. hvor jeg har vært de siste 2 årene? jeg har ikke hatt tilgang til internett før i vår, og da fannt jeg en annen side, nettdoktor.no, som nå er nedlagt, hvor jeg fant mye støtte. og i høst opprettet kjæresten min og jeg en egen side for deprimerte som jeg stort sett bruker. men av og til føler en for å ikke si alt til kjæresten sin, slik som nå... derfor er jeg her. da jeg var her før, var jeg, etter min mening, flink å støtte andre.. og fikk mye godt tilbake. men da jeg kom tilbake i vår, fikk jeg aldri svar på noe av hva jeg skrev. og var desverre alt for sliten til å orke å lese noe av det de andre skrev. det er sannt som du sier... en må gi for å få.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81405-jeg-er-s%C3%A5-redd/#findComment-433993 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 takk for at du svarte så raskt du som svarte meg. hvor jeg har vært de siste 2 årene? jeg har ikke hatt tilgang til internett før i vår, og da fannt jeg en annen side, nettdoktor.no, som nå er nedlagt, hvor jeg fant mye støtte. og i høst opprettet kjæresten min og jeg en egen side for deprimerte som jeg stort sett bruker. men av og til føler en for å ikke si alt til kjæresten sin, slik som nå... derfor er jeg her. da jeg var her før, var jeg, etter min mening, flink å støtte andre.. og fikk mye godt tilbake. men da jeg kom tilbake i vår, fikk jeg aldri svar på noe av hva jeg skrev. og var desverre alt for sliten til å orke å lese noe av det de andre skrev. det er sannt som du sier... en må gi for å få.. Kan du gi oss adressen til siden din da? Det hørtes interessant ut! Trolig var det nok litt tilfeldig at du ikke fikk så mye svar sist du var her! (Får du ikke sove du heller?) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81405-jeg-er-s%C3%A5-redd/#findComment-434016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sort-engel Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Kan du gi oss adressen til siden din da? Det hørtes interessant ut! Trolig var det nok litt tilfeldig at du ikke fikk så mye svar sist du var her! (Får du ikke sove du heller?) det kan jeg vel. så lenge ikke denne siden oppfatter det som reklame, siden du spørr.. men siden er deppa.com du må gjerne sjekke den ut, om du vil. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81405-jeg-er-s%C3%A5-redd/#findComment-434022 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 det kan jeg vel. så lenge ikke denne siden oppfatter det som reklame, siden du spørr.. men siden er deppa.com du må gjerne sjekke den ut, om du vil. Kikka som snarest innom sida di! Synes den virket veldig bra jeg! Skal kikke mer senere. Særlig den siden med forskjellige telefonnummer, akutttelefoner og andre nyttige - den var utrolig nyttig. Rakk ikke å kikke så mye da. Nå begynner lokka å sige mer og mer igjen her heldigvis. Men et lite tips (hvis det er lov) - jeg ble litt nervøs av den blå bakgrunnsfarven. Tror dere hadde tjent på å velge en litt mer nøytral. Det er en nydelig farve, men ikke så lett å slappe av når en leser (ikke for meg iallefall). Tror folk blir lenger på sidene hvis de ikke blir så slitne i øynene. Tipset er bare godt ment! Det verste jeg har opplevd er forresten svart eller rød bakgrunn. Tror jeg vra borti lilla også. Da må jeg bare logge av uten å lese en hel setning. Men INNHOLDET så bra ut, og det er jo det viktigste. God Natt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81405-jeg-er-s%C3%A5-redd/#findComment-434033 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sort-engel Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Kikka som snarest innom sida di! Synes den virket veldig bra jeg! Skal kikke mer senere. Særlig den siden med forskjellige telefonnummer, akutttelefoner og andre nyttige - den var utrolig nyttig. Rakk ikke å kikke så mye da. Nå begynner lokka å sige mer og mer igjen her heldigvis. Men et lite tips (hvis det er lov) - jeg ble litt nervøs av den blå bakgrunnsfarven. Tror dere hadde tjent på å velge en litt mer nøytral. Det er en nydelig farve, men ikke så lett å slappe av når en leser (ikke for meg iallefall). Tror folk blir lenger på sidene hvis de ikke blir så slitne i øynene. Tipset er bare godt ment! Det verste jeg har opplevd er forresten svart eller rød bakgrunn. Tror jeg vra borti lilla også. Da må jeg bare logge av uten å lese en hel setning. Men INNHOLDET så bra ut, og det er jo det viktigste. God Natt! god natt til deg også, håper du ser mer på siden vår etterhvert. grunnen til at jeg vil ha en blå farge er fordi jeg får vondt i øynene av lyse farger.. så her inne så gjør det vondt å lese etter en stund fordi det er så lyst... og siden du er person nr 2 av noen og 80 stk som sier fargen ikke er bra så velger vi å ha den der, siden ingen andre sier noe på det. men takk likevel! sov godt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81405-jeg-er-s%C3%A5-redd/#findComment-434035 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.