Gå til innhold

noe dukker opp

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

vet ikke hva. Men psyk-timen i dag var tøff.

Alt tyder på en ting, bildet som faller ned i hodet mitt tyder på en ting. Alt.

og mer til, for det er mer enn hva som dukker opp. Mye mer.

Jeg tror noen har ødelagt meg for livet.

Jeg tror noen har tatt fra meg meg selv. Noen har vært slemme.

men jeg kan ikke forholde meg til det, klarer ikke å fatte det, og jeg vet kanskje hvem. men det kan da ikke være? så hvem andre, hvem er skyggen jeg ikke vet hvem er.

og kan det være i det hele tatt, det kan bare være tilfeldigheter og fantasier , alt. Men det virker ikke slik lenger. Alt for mye stemmer. Sammenhengene. Hvordan det ville forklare.

og jeg fortalte om planene mine. at jeg ikke kunne være her mer. Planen er inntil videre utsatt. Skal dit igjen om bare en dag.

Psyken ville bli lei seg, sa han. forferdelig.

snill er han. Han skal forsøke å få meg inn på noe sånn dag ting greier. med tegning og maling og sånt. med folk. og snille mennesker.

snille, tålmodige mennesker. varme mennesker. som jeg ikke er redd. jeg trenger slike. jeg orker ikke mer kulde.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81443-noe-dukker-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker som du begynner å komme fram til hendelser i fortida som kan forklare de problemene du har nå.

Det er sikkert veldig skremmende.Men du må ikke gi deg nå!

Det med aktiviteter på dagtid høres veldig positivt ut! Liker du å tegne og male? I alle tilfelle møter du andre, og kan få nye venner.

Tror du har vært heldig med behandler! Det høres ut som han er til å stole på.

BRA at du har bestemt deg til fortsatt å være her. Det er jeg veldig glad for!!!

Selv om det er tøft å begynne å huske ting en har fortrengt, så gir det gevinst og håp om bedring på lang sikt.

Stå på, jenta mi!

Meget stor støtteklem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81443-noe-dukker-opp/#findComment-435152
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...