Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er en man på 40 år som sliter med depresjon. Har nå gått i behandling hos psykolog i ca. 2,5 år uten at jeg egentlig synes jeg har kommet noen særlig vei. Har vel slitt med problemet siden ungdomen, men det toppet seg for 2,5 år siden og har siden da vært sykemeldt.

Mener jeg har god selvinsikt over hva problemet mitt er, men mangler evne til å gjøre noe med det.

Føler egentlig nå at det eneste å se frem til er dagen da livet opphører.

Har nå gått fra rehabilitering til attføring, og dette føler jeg på mange måter har forverret situasjonen.

Det ble forsøkt å få meg inn i gruppeterapi, men dette misslyktes av ulike årsaker.

Spørsmål: Finnes det noe behandlingsopplegg / kurs et eller annet sted som kunne hjelpe meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81734-hjelp-ut-av-utf%C3%B8ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva med å prøve medisiner.... er ikke det på høy tid....

Vel, det glemte jeg å nevne - Går på cipramill (40mg pr. dag). Unngår vel de aller dypeste dalene med dette, men kommer ikke på noen som helst måte opp. Har også prøvd remeron, men dette funket ikke noe særlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...