Gå til innhold

Når man får henvisning til psykolog...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lottemor1365380387

Hei Malun.

Deter det kun din lege som har henvist deg til som vet.

Når jeg fikk min henvisning så hjelder den for psykriatisk poliklinikk som er for fylke.

Spør din lege hvem du er henvist til og desverre så kan du vente deg en venteliste,men du kan jo ringe dit du er henvist å purre på de.

Lykke til

M.V.H

Hei Malun.

Deter det kun din lege som har henvist deg til som vet.

Når jeg fikk min henvisning så hjelder den for psykriatisk poliklinikk som er for fylke.

Spør din lege hvem du er henvist til og desverre så kan du vente deg en venteliste,men du kan jo ringe dit du er henvist å purre på de.

Lykke til

M.V.H

Jeg har ikke blitt henvist til en spesifikk psykolog - jeg har bare fått en generell henvisning, og så må jeg finne en selv. Så nå sitter jeg med Gule sider og lurer litt, da vet du.

Lottemor1365380387

Jeg har ikke blitt henvist til en spesifikk psykolog - jeg har bare fått en generell henvisning, og så må jeg finne en selv. Så nå sitter jeg med Gule sider og lurer litt, da vet du.

uff da sånn å forstå.

Hmm,trodde slikt gikk av seg selv jeg,men da får du ha lykke til på jakten da vettu:)

m.v.h

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...