Gå til innhold

Ny dag, gamle tanker....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg leste det forrige innlegget ditt Tristian.

Du vil ha hjelp. Ikke fortvil du får hjelp. Hvis du tenger hjelp akkurat nå så kan du skaffe deg det også.

I dag er det lørdag som du skriver...og en tung dag for deg. Hvis du trenger akkutt hjelp så er legevakten en mulighet.

Du trenger samtalebehandling. Da må du først til fastlegen din og få henvisning til psykiatrisk poliklinikk eller til privatpraktiserende psykolog.

Jeg har selv gått til behandling i 5 år for å kunne takle omsorgssvikt som barn og ungdom.

Jeg har hat ds. symptomene som du beskriver og har bakset med dem i et lass av år. Jeg ville ikke at andre skulle se meg som psyk. Det gjorde de heller ikke, dermed ble smellen desto større da den den kom.

Ikke gi opp Tristian...Egentlig så har jeg også de samme følelsene som deg, og jeg har også barn og familie som jeg må tenke på. Noen ganger ønsker jeg at jeg var dø det hadde vært mye lettere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82022-ny-dag-gamle-tanker/#findComment-439121
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...