Gå til innhold

Noen som vet hva "PUT" er?

Anbefalte innlegg

Gjest twisted83

Ble henvist til "PUT" (psykiatrisk ungdomsteam) av sosialkontoret i forrige uke. Men hva ER det egentlig? eneste måte jeg kan få pengestøtte på var å inngå en deal om at jeg går der minst til over nyttår. Men hva er det egentlig? Noen som vet?

Takksam for alle svar, er nervøs som bare det........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82071-noen-som-vet-hva-put-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest twisted83

Vet du hvorfor du ble henvist til PUT? Har du en depresjon? Soiseforstyrrelse? Annen paykiatrisk lidelse eller andre problemer?

PUT er som du skriver en psykiatrisk tjeneste til unge, som trenger litt hjelp på veien i en vanskelig periode av livet.

Takk for svar. Sliter med spiseforstyrrelser, og selvmordstanker. Begynner å bli paranoid og å få sosialangst. Har hatt en oppvekst uten foreldre som bryr seg, trodde jeg var lur da jeg begynte å røyke hasj for å glemme alt det vonde....

Men den gang ei. Alt ble bare verre :-(

Takk for svar. Sliter med spiseforstyrrelser, og selvmordstanker. Begynner å bli paranoid og å få sosialangst. Har hatt en oppvekst uten foreldre som bryr seg, trodde jeg var lur da jeg begynte å røyke hasj for å glemme alt det vonde....

Men den gang ei. Alt ble bare verre :-(

Du har en god del å stri med ser jeg.... Men med den rette hjelpen, tror jeg at ting vil gå bedre for deg.Det at du er komt inn under behandling er virkelig et stort steg på veien. Det er også et stort pluss at du innser at hasj røyking(og annen rus for den del) ikke hjelper, men gjør ting bare verre på sikt.

Du kommer til å greie dette! Det kommer til å kreve litt av deg selv, men bare du greier å ta små steg av gangen, og sette deg små mål mens du jobber deg frammover, så kommer du nok snart til å se bedrings tegn. Lykke til videre i livet ditt! *smiler* Skal krysse fingrene for deg!!!

Gjest twisted83

Du har en god del å stri med ser jeg.... Men med den rette hjelpen, tror jeg at ting vil gå bedre for deg.Det at du er komt inn under behandling er virkelig et stort steg på veien. Det er også et stort pluss at du innser at hasj røyking(og annen rus for den del) ikke hjelper, men gjør ting bare verre på sikt.

Du kommer til å greie dette! Det kommer til å kreve litt av deg selv, men bare du greier å ta små steg av gangen, og sette deg små mål mens du jobber deg frammover, så kommer du nok snart til å se bedrings tegn. Lykke til videre i livet ditt! *smiler* Skal krysse fingrene for deg!!!

Tusen takk for varmende ord!

:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...