Gå til innhold

desperat

Anbefalte innlegg

Ønsker meg desperat vekk her fra. Akkurat nå har jeg en vond klump i magen - det er så lite som stemmer i livet mitt.

Jeg bor f.t hjemme med foreldrene mine - det er ikke bra.. jeg lengter desperat etter å omgås venner som jeg føler er likesinnede - slik det er nå og slik det har vært, så føler jeg meg utilfreds og urolig sammen med folk -

og jeg vet ikke hvor jeg kan finne likesinnede!! Jeg må få meg en egen plass å bo! Og jeg får ikke jobb...har søkt lenge..det er klart jeg ville streve i en jobb, men det er bedre å gå ledig...

Jeg har alltid liksom vært "psyk" - men jeg har alltid innerst inne trodd at noe kunne gro - men nå føler jeg meg bare som en vissen blomst - og gammel. Fordi jeg bor hjemme. Fordi jeg akkurat nå har en jobb som er deprimerende og ikke stimulerende og ikke har noe med min utdannelse å gjøre..Fordi jeg ikke har likesinnede rundt meg. Fordi ....

Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre - er bare desperat! Må være noe mer enn dette!

Legen min sier at jeg er berettiget attføring og kan søke på det - hva innebærer det? Er det en mulighet jeg har til å komme meg vekk fra denne plassen? Er det hjelp til å få jobb jeg er utdannet til? Eller kan jeg ta utdanning på attføring??

Blir veldig, veldig glad for svar!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82105-desperat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...