Gå til innhold

Syk av dette..

Anbefalte innlegg

Gjest -redselen

Er jeg den eneste som føler meg verre av å sitte å lese på denne siden?

Jeg mener.. ofte kjenner jeg at jeg blir klam i hendene av å lese div. innlegg. Særli de som hinter til at det ikke er sikkert medisiner virker, og at etter 1 år i terapi, kan det hende du står på stedet hvil...!

Men samtidig er jeg så nysgjerrig, og hååååper på at noen skal beskrive meg og kunne si at de er frisk nå!

Så tenker jeg mens jeg sitter her.. jeg MÅ jo være syk som sitter med slike(for andre dype tanker) så tidlig på dagen...

Skal til legen om et par timer.. er vel litt nervøs på hvordan det skal gå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82810-syk-av-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har helt rett, det KAN være svært deprimerende her inne. Men ikke la det ta fra deg motet!

Problemet er nemlig at de som blir så friske at de ikke trenger 'oss', de kommer dessverre ikke tilbake og forteller oss det. Hvis de blir syke senere, kommer de nok, men da er det de nye problemene de forteller om.

Vi er alt for lite flinke til å fortelle om de bra dagene og de små seirene vi har innimellom. Det synes jeg vi kan tenke litt over!

Av og til lurer jeg også på om det er bedre å kutte ut lesinga her...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82810-syk-av-dette/#findComment-445028
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...