Gå til innhold

Skal man aldri kunne tilgi?

Anbefalte innlegg

Hei.

I går hadde jeg en kjempekrangel med min mann. Ikke det at den ble så lang men den var intens.

Vi kom inn på dette med julen, koselig høytid den altså, men saken er som følger.

Min manns foreldre er skilt og vi skal være hos svigermor på juleaften, da kommer min svigrinne og hennes lille datter på 3. Det blir en del gaver fra familie til hennes barn. Men min svigerfar vil ha oss på besøk 1.juledag, da hans nye familie gjerne vil ha pakkeåpning sammen med oss , vår sønn og svigrinne med datter. Dette for at alle barna skal få litt opphold i gaveutdelibngen.

Saken er det at når jeg da vil til min mor den 2 dagen, så sier min mamm at han blir med dersom min stefra ikke er der. De er ikke gode venner, og etter at min mor ble mishandlet av han, har ikke mannen min tålt trynet av han, men hvorfor kan ikke han tilgi?

Hvorfor er det bare jeg som må dilte etter??

Det er rart for min mann er verdens mest omsorgsfulle person, han har støttet meg i mine syke dager da psyken min har værtr helt på bånn, men nå møter vi veggen begge to.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83014-skal-man-aldri-kunne-tilgi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønte jeg riktig nå: Din mann kan ikke tilgi din stefar, som mishandlet din mor?

Har din mor tilgitt ham?

Hei.

ja det ble nok litt rotete skrevet men min mor har funnet ut at frem til saken kommer opp, da dette er anmeldt, er det best sånn, dette etter råd fra lege.

Så jeg må gå¨alene regner jeg med, eller kanskje jeg skal si at jeg ikke gidder å bli med 1 dag??

Hei.

ja det ble nok litt rotete skrevet men min mor har funnet ut at frem til saken kommer opp, da dette er anmeldt, er det best sånn, dette etter råd fra lege.

Så jeg må gå¨alene regner jeg med, eller kanskje jeg skal si at jeg ikke gidder å bli med 1 dag??

Jeg er fremdeles ikke helt sikker på om jeg skjønte hele sammenhengen, men jeg synes vel kanskje uansett at din mann må respektere din mors ønske.

Og i alle tilfeller er det vel vanlig å fordele dagen i julen på begge familiene? Hvis dere skal være hos hans familie på julaften, så er det vel rett og rimelig at dere er hos din familie 1. juledag?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...