Gå til innhold

Stress!

Gjest Stresset IT mann

Anbefalte innlegg

Gjest Stresset IT mann

Hei!

Jeg jobber som konsulent i IT bransjen og

har store problemer med stress og med meg selv for tiden. Jeg er sykemeldt for dette akkurat nå.

Jeg er stresset hele dagen og har søvnproblemer. Jeg blir stresset av:

* Anstrengelser og varme (så jeg svetter.

* Når ting går galt.

* regninger, regnskap og økonomi.

* Jobben: Sure kunder og samvittighet for at jeg ikke rekker alt jeg skal.

Jeg går ikke til psykolog. Legen min sier jeg ikke er syk nok, så han prøver å finne en privat praktiserende.

Hva bør jeg gjøre?

Av og til er det så ille at jeg føler det brenner i brystet. Halsen snører seg og jeg får en stor klump i brystet.

Jeg begynner å bli redd for framtiden!

Vær så snill å hjelpe meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83622-stress/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært i samme situasjon og her er mine råd:

Det første du må gjøre er å sette grenser. Dette er superubehagelig og jævlig følelse, men tro meg det hjelper på sikt.TA ANSVAR FOR DITT EGET LIV. Deretter må du roe ned hodet. I mitt hode var det mye "trafikk" og klarte ikke roe ned. Tving deg selv til å tenke på noe annet og begyn å tenke annerledes.

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83622-stress/#findComment-450813
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...