Gå til innhold

doping?


Gjest Filth

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt norandristenedione fra utlandet.

Dette passerte tollen. Lurer på om det er lovlig å distribuere i Norge? Kjenner du til bivirkninger av dette? Eventuelle bivirkninger

av effedrin?

Gir bruk av anabole steroider bieffekter, eller er dette bare ved storforbruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Fith.

Dette var ikke greit for deg.

Du har importert et anabolt steroid som det er forbudt å bruke og forbudt å omsette.

Vi er temmelig klar over de alvorlige bivirkningene selv ved ganske små doser av dette.

Det gjelder ikke minst psykiske/mentale endringer som kan føre galt av sted.

Jeg håper du ser ditt ansvar her og tar dette alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fith.

Dette var ikke greit for deg.

Du har importert et anabolt steroid som det er forbudt å bruke og forbudt å omsette.

Vi er temmelig klar over de alvorlige bivirkningene selv ved ganske små doser av dette.

Det gjelder ikke minst psykiske/mentale endringer som kan føre galt av sted.

Jeg håper du ser ditt ansvar her og tar dette alvorlig.

Hei hei hei!

Bevis det.

Vær så snill!! vis oss dokumentasjon på et tilfelle der en person fikk alvorlige psykiske problemer av lav dosering: androstene.....

Vis gjerne også til undersøkelser som viser alvorlige og permanente bivirkninger. Ved kort tids bruk av AAS i moderate mengder.

Trodde ikke det nei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Hei hei hei!

Bevis det.

Vær så snill!! vis oss dokumentasjon på et tilfelle der en person fikk alvorlige psykiske problemer av lav dosering: androstene.....

Vis gjerne også til undersøkelser som viser alvorlige og permanente bivirkninger. Ved kort tids bruk av AAS i moderate mengder.

Trodde ikke det nei!!!

jul hansen.

Nå er du på gale veier. Bruk av hormoner i denne sammenheng er en meget alvorlig ting.

Vi bør alle ha en klar holdning til de mulige farene selv ved ganske små doser. Grensen for evt. dose med små bivirkninger er uinteressant.

Etter som du er en hyppig bidragsyter her i spalten, håper jeg du også ser ditt ansvar her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jul hansen.

Nå er du på gale veier. Bruk av hormoner i denne sammenheng er en meget alvorlig ting.

Vi bør alle ha en klar holdning til de mulige farene selv ved ganske små doser. Grensen for evt. dose med små bivirkninger er uinteressant.

Etter som du er en hyppig bidragsyter her i spalten, håper jeg du også ser ditt ansvar her.

Det er mottatt og forstått.

Synes emne er fasinerende og blir fort revet med.

Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jul hansen.

Nå er du på gale veier. Bruk av hormoner i denne sammenheng er en meget alvorlig ting.

Vi bør alle ha en klar holdning til de mulige farene selv ved ganske små doser. Grensen for evt. dose med små bivirkninger er uinteressant.

Etter som du er en hyppig bidragsyter her i spalten, håper jeg du også ser ditt ansvar her.

Vi bør alle ha en klar holdning til de MULIGE farene ja, og velger man å bruke dem må man vite hva man gjør, potensielle bivirkninger, hva man gjør for å hindre disse bivirkningene mest mulig osv...

Dette er ett personlig valg man tar, som ikke engang er ulovlig, og sammenligner du skader fra steroider med skader fra tobakk og alkohol som er lovlige rusmiddler, vil vel de fleste eksperter være enig i at skadene fra disse lovlige rusmiddlene er langt mer alvorlig en de fra steroider.

Men det er klart bivirkningene er der!

Filt over her vet tydligvis ikke stort om dette og bør holde seg langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mottatt og forstått.

Synes emne er fasinerende og blir fort revet med.

Beklager.

Hehe, jeg tror jeg vet bedre likevel. Norandrostenedione er et prohormon som konverteres til nortestosteron gjennom en ensymisk reakjon i leveren. Dette prohormonet er kjent for å ha veldig små androgene effekter(kviser, håravfall osv.) i forhold til sine store anabole effekter(muskelbyggende). Dette er derfor blitt et meget etterspurt produkt i byggermiljøet.

Forøvrig; forskjellen på et steroid og et prohormon er at et steroid er en kjemisk syntesderivat(eller erstatning) for testosteron, mens prohormoner er substratforegangere som blir konvertert enzymisk til testosteron eller nortestosteron i leveren. Prohormoner har MYE mindre bivirkninger enn steroider. Det eg sannheten, så ikke prøv å mislede folk fra noe du selv ikke har peiling på, Thor Øystein. Det er greit at du er i mot det, men du bør ikke komme med misledende info for det.

Uansett, takk for alle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tror jeg vet bedre likevel. Norandrostenedione er et prohormon som konverteres til nortestosteron gjennom en ensymisk reakjon i leveren. Dette prohormonet er kjent for å ha veldig små androgene effekter(kviser, håravfall osv.) i forhold til sine store anabole effekter(muskelbyggende). Dette er derfor blitt et meget etterspurt produkt i byggermiljøet.

Forøvrig; forskjellen på et steroid og et prohormon er at et steroid er en kjemisk syntesderivat(eller erstatning) for testosteron, mens prohormoner er substratforegangere som blir konvertert enzymisk til testosteron eller nortestosteron i leveren. Prohormoner har MYE mindre bivirkninger enn steroider. Det eg sannheten, så ikke prøv å mislede folk fra noe du selv ikke har peiling på, Thor Øystein. Det er greit at du er i mot det, men du bør ikke komme med misledende info for det.

Uansett, takk for alle svar:)

Husk at endel Prohormoner kan konverteres til andre ting også.(som ikke akuratt gir deg den effekten du er ute etter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fith.

Dette var ikke greit for deg.

Du har importert et anabolt steroid som det er forbudt å bruke og forbudt å omsette.

Vi er temmelig klar over de alvorlige bivirkningene selv ved ganske små doser av dette.

Det gjelder ikke minst psykiske/mentale endringer som kan føre galt av sted.

Jeg håper du ser ditt ansvar her og tar dette alvorlig.

Slik jeg ser det, har mange

det synet på doping at alt

som er ulovlig er farlig men

alt som er lovlig er trygt!

Det er så dumt at jeg kan SPY!

Tobakk er f.eks. MYE farligere

enn effedrin (tatt i betraktning

at du følger den dosen som står

på boksen). Aldri i livet at

jeg skulle begynt å røyke, da

bare ber du om å få kreft og

all faenskap!

Men det man skal merke seg er

at ALT er giftig, det er bare

snakk om størrelsen på dosen.

Er man fornuftig og forsiktig

så går det vel som oftest bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tror jeg vet bedre likevel. Norandrostenedione er et prohormon som konverteres til nortestosteron gjennom en ensymisk reakjon i leveren. Dette prohormonet er kjent for å ha veldig små androgene effekter(kviser, håravfall osv.) i forhold til sine store anabole effekter(muskelbyggende). Dette er derfor blitt et meget etterspurt produkt i byggermiljøet.

Forøvrig; forskjellen på et steroid og et prohormon er at et steroid er en kjemisk syntesderivat(eller erstatning) for testosteron, mens prohormoner er substratforegangere som blir konvertert enzymisk til testosteron eller nortestosteron i leveren. Prohormoner har MYE mindre bivirkninger enn steroider. Det eg sannheten, så ikke prøv å mislede folk fra noe du selv ikke har peiling på, Thor Øystein. Det er greit at du er i mot det, men du bør ikke komme med misledende info for det.

Uansett, takk for alle svar:)

Du skriver:

"Dette prohormonet er kjent for å ha veldig små androgene effekter(kviser, håravfall osv.) i forhold til sine store anabole effekter(muskelbyggende). Dette er derfor blitt et meget etterspurt produkt i byggermiljøet."

Hehehe bygger LER av dette hormonet... Bare prøv det å se, du ville ikke få noen effekt uansett...

"Dette prohormonet er kjent for å ha veldig små androgene effekter(kviser, håravfall osv.) i forhold til sine store anabole effekter(muskelbyggende)."

Det er lov å håpe men jeg ville anbefalt deg å ikke tro for mye på reklamen til disse produktene.

Dette har ikke rare anabole effektene, og selv om dette omdannes til nandrolon i kroppen så er det ikke rare nandrolonverdiene du ville fått av dette.

Nandrolon (det skikkelige steroidet) er også ett svakt steroid, og du vil med dette produktet du har bestilt få en ENORMT lavere nandrolonverdi i kroppen enn via det injeserbare nandrolonet. Du vil med andre ord sannsynligvis ikke merke en dritt selv om du kjører store doser.

Til sammenligning kan du tenke deg at Grimseth hadde ett nandrolonnivå på 6 når han blei tatt, du vil kanskje få ett litt høyere nivå med dett prohormonet, MEN dersom du kjører deca (eller ett annet nandrolon) vil du ha ett nivå ikroppen på flere 1000!! Og selv dette nivået på flere 1000 vil ikke gjøre at du får de helt store økningene da nandrolon som sagt er ett svakt steroid.

Du kan også få bivirninger av dette, og jeg har hørt om folk som har fått gyno som følge av dette produktet.

Jeg har aldri hørt om noen som sier det funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at endel Prohormoner kan konverteres til andre ting også.(som ikke akuratt gir deg den effekten du er ute etter).

Husk at norandrostenedione er et veldig dyrt substrat og at mange som påstår å selge det, ikke inneholder dette stoffet i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Hehe, jeg tror jeg vet bedre likevel. Norandrostenedione er et prohormon som konverteres til nortestosteron gjennom en ensymisk reakjon i leveren. Dette prohormonet er kjent for å ha veldig små androgene effekter(kviser, håravfall osv.) i forhold til sine store anabole effekter(muskelbyggende). Dette er derfor blitt et meget etterspurt produkt i byggermiljøet.

Forøvrig; forskjellen på et steroid og et prohormon er at et steroid er en kjemisk syntesderivat(eller erstatning) for testosteron, mens prohormoner er substratforegangere som blir konvertert enzymisk til testosteron eller nortestosteron i leveren. Prohormoner har MYE mindre bivirkninger enn steroider. Det eg sannheten, så ikke prøv å mislede folk fra noe du selv ikke har peiling på, Thor Øystein. Det er greit at du er i mot det, men du bør ikke komme med misledende info for det.

Uansett, takk for alle svar:)

Filth.

Dette var friske spark !! For å gi deg et svar mente jeg det var fullstendig unødvendig å gå gjennom fysiologien med precursor osv. Forresten er et steroide en fellesbetegnelse for en rekke hormoner fra binyrebark og brukes enten det er "kroppseget eller syntetisk".

Men konklusjonen er at det står på IOC listen for forbudte stoffer og har de samme grunnleggende effektene som t. eks. Nandrolon og andre anaboler. Jeg håper du ser at du er på en farlig vei !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at norandrostenedione er et veldig dyrt substrat og at mange som påstår å selge det, ikke inneholder dette stoffet i det hele tatt.

Samma om det inneholder det eller ikke, effekten vil være minimal!

Sannsynligheten for bieffekter er langt større en sannsynligheten for muskelmasseøkning!

Nei bruk heller kreatin det funker ihvertfall!

Prohormoner er jo faktisk også klassifisert som AS nå, så om du først skal bruke noe kan du like gjerne bruke noe som funker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Filth.

Dette var friske spark !! For å gi deg et svar mente jeg det var fullstendig unødvendig å gå gjennom fysiologien med precursor osv. Forresten er et steroide en fellesbetegnelse for en rekke hormoner fra binyrebark og brukes enten det er "kroppseget eller syntetisk".

Men konklusjonen er at det står på IOC listen for forbudte stoffer og har de samme grunnleggende effektene som t. eks. Nandrolon og andre anaboler. Jeg håper du ser at du er på en farlig vei !!

Hallo!!! Var det ikke dere som godkjente preperatet Grimsteth ble tatt for under OL da-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filth.

Dette var friske spark !! For å gi deg et svar mente jeg det var fullstendig unødvendig å gå gjennom fysiologien med precursor osv. Forresten er et steroide en fellesbetegnelse for en rekke hormoner fra binyrebark og brukes enten det er "kroppseget eller syntetisk".

Men konklusjonen er at det står på IOC listen for forbudte stoffer og har de samme grunnleggende effektene som t. eks. Nandrolon og andre anaboler. Jeg håper du ser at du er på en farlig vei !!

Hallo!!! Var det ikke dere som godkjente preperatet Grimsteth ble tatt for under OL da-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Norandrostenedione har bare hatt positive effekter

pa min trening og til og med humoer og energinivaa

(placeboeffekt?) Jeg vet et forsoek ble gjort i USA

hvor en gruppe menn ble delt i to, hvor begge gruppene fulgte samme treningsprogram, samtidig som bare en av gruppene ble gitt 17-androstenedione

Det var ingen forskjell i resultat etter 8 uker, mellom de to gruppene.

Mark McGuire (baseball home run king) har blitt kritisert for bruk av androstenedione i sin trening. I Major League blir det ikke annet enn kritikk siden de ikke har lov a utfoere dopingtester.

Jeg er interessert i a vite; hva er egentlig forskjellen

mellom androstenediol, androstenedione og 19-norandrostenedione.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norandrostenedione har bare hatt positive effekter

pa min trening og til og med humoer og energinivaa

(placeboeffekt?) Jeg vet et forsoek ble gjort i USA

hvor en gruppe menn ble delt i to, hvor begge gruppene fulgte samme treningsprogram, samtidig som bare en av gruppene ble gitt 17-androstenedione

Det var ingen forskjell i resultat etter 8 uker, mellom de to gruppene.

Mark McGuire (baseball home run king) har blitt kritisert for bruk av androstenedione i sin trening. I Major League blir det ikke annet enn kritikk siden de ikke har lov a utfoere dopingtester.

Jeg er interessert i a vite; hva er egentlig forskjellen

mellom androstenediol, androstenedione og 19-norandrostenedione.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...