Gå til innhold

fyfaen skal faen meg finne meg en ny!

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

jeg sa jeg hadde gått tom for fontex, og han ville helst ikke gi meg ny resept heller om jeg ikke absolutt ville. han vil faen meg bare snakke snakke snakke. skal finne meg en ny en jeg, en som er FOR medisinering! nå må jeg jo kjøpe piller på gata for å overleve! idioten. han har faen ikke peiling.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91157-fyfaen-skal-faen-meg-finne-meg-en-ny/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har vel ganske så god peiling på den emosjonelle biten av det du sliter med virker det som... Men hvis du mener at du har god nytte av fontex, så får du bruke den rasjonelle siden av deg selv og argumentere for det. Endte det med at han sa nei til fontex?

Gjest trrrish

Han har vel ganske så god peiling på den emosjonelle biten av det du sliter med virker det som... Men hvis du mener at du har god nytte av fontex, så får du bruke den rasjonelle siden av deg selv og argumentere for det. Endte det med at han sa nei til fontex?

nei. han har ikke peiling på noe.

han sier jeg har stengt inn sinnet mitt i lange tider, men jeg har ALDRI stengt inn sinnet mitt.

og han vil ikke høre på meg når jeg prøve fortelle han at det ikke stemmer.

Gjest trinelisa

nei. han har ikke peiling på noe.

han sier jeg har stengt inn sinnet mitt i lange tider, men jeg har ALDRI stengt inn sinnet mitt.

og han vil ikke høre på meg når jeg prøve fortelle han at det ikke stemmer.

Det nytter aldri å fortelle sånne behandlere noe i det hele tatt.Du forteller om hva du føler og tenker og dem lager seg sine egne oppfatninger og noterer sine egne oppfatninger ned i journalen din og vurderer deg ut fra dine journaler og epikriser tidligere.

Det har jeg opplevd og erfart.Så jeg har negative erfaringer med behandlingssystemet.

Gjest trrrish

Det nytter aldri å fortelle sånne behandlere noe i det hele tatt.Du forteller om hva du føler og tenker og dem lager seg sine egne oppfatninger og noterer sine egne oppfatninger ned i journalen din og vurderer deg ut fra dine journaler og epikriser tidligere.

Det har jeg opplevd og erfart.Så jeg har negative erfaringer med behandlingssystemet.

jepp det har du helt rett i trinelisa!!!!!! jeg opplevde 2 års helvete med barnevernet pga en psykolog da jeg gikk på barneskolen. uten at NOE som helst var galt. FYFLATE

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...