Gå til innhold

emotionell ustabil personlighetsforstyrrelse...

Anbefalte innlegg

martine1365379969
Skrevet

har blitt min diagnose. Er det nokon her inne som har eler har hatt slike ting, og kome ein veg ut av det?? Psykologen eg går til er veldig flink. men det tek sånn tid. Nokre andre råd?? skal byrje på efexor, bytter frå fontex.

Skrevet

hvorfor fikk du den? du virker da så snill!

Man kan være snill selv om man har denne diagnosen. Det vet jeg siden jeg har den selv!

Skrevet

Jeg ville ha prøvd kognitiv terapi. Det hjelper å løsne opp i inngrodde tanke/atferdsmønstre som bare bidrar til å opprettholde problemene.

Lykke til!

Gjest trrrish
Skrevet

Man kan være snill selv om man har denne diagnosen. Det vet jeg siden jeg har den selv!

virker ikkje slik når ein les om den på nettet.

Skrevet

virker ikkje slik når ein les om den på nettet.

Det har vært mange gale oppfatninger knyttet til denne diagnosen. Forestillingen om at vi er "slemme" er en av dem.

Gjest trrrish
Skrevet

Det har vært mange gale oppfatninger knyttet til denne diagnosen. Forestillingen om at vi er "slemme" er en av dem.

da er jeg glad jeg ikke har den.

martine1365379969
Skrevet

hvorfor fikk du den? du virker da så snill!

har ingenting med snillhet å gjøre! problemet er at eg har store humørsvingninger, ogflerne personligheter inni meg.... men ja, er snill:)

Gjest trrrish
Skrevet

har ingenting med snillhet å gjøre! problemet er at eg har store humørsvingninger, ogflerne personligheter inni meg.... men ja, er snill:)

jepp,snillest i verden:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...