Gå til innhold

Våknet i dag...

Anbefalte innlegg

også.

Hvilket sjokk...(!)

hmm....vet ikke helt hva jeg skal finne på idag...har prøvd å ringe et par mennesker...finne på noe.

Alle er opptatt.

Tilsynelatende, ihvertfall..

Så hva skal jeg ta meg til?

"...see the lonely boy, out on the weekend....Trying to make it pay. Can`t relate to joy, he tries to speak`and can`t begin to say..."

Føler meg så ...forlatt.

Som en flytebrygge som før i tiden gjorde nytte for seg...som folk ville klamre seg til, støtte seg på og få hvile når de ville opp av det kalde vannet....

Vel,vel...det er ingen som svømmer rundt meg lenger....antar vannet ble "forgiftet" på en eller måte...

En utradert, loslitt flytebrygge..uten noe annet å gjøre enn å....flyte?

Grrmf.

Sitter og ser ut av vinduet...ser ikke trivelig ut.

Snø, vind , grått , kaldt.

Får ikke mye lyst til å gå ut.

Det får meg til å tenke på innlegget til NHD om vinterdepresjon...jeg undres; Hvis kulde, vind , vær og uvær skulle være en medvirkende faktor til at en som meg rett og slett ikke gidder å gå ut...(det er jo faktisk dèt...)...kanskje på flere dager. Og at man da heller blir sittende inne og grave seg dypere og dypere ned i sin egen elendighet...

Som jeg gjør akkurat nå.

Hvor mange dager skal til før siste gnist av livslyst er borte? Ikke mange, er jeg redd....

Isolasjon er den verste fienden....og den kommer gjerne med været...for min del, ihvertfall.....og mørket.

Greit nok , jeg har diagnose depresjon....men vinteren gjør det ikke lettere å holde ut...

Banna bein.

Nei, ....jeg tror jeg dra på jobb....må gjøre NOE nyttig..noen timer ihvertfall.

Kanskje noe skjer i løpet av dagen..You`ll never know...?

I`m outta here....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91633-v%C3%A5knet-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg blir ofte påvirka følelsesmessig av været. er været tungt og grått, kan eg våkne seint og kjenne meg tung og trøtt og trist. er det sol og blå himmel og klart vært, er eg oftere i godt humør. eg har forgjeves leita etter forskning på sammenhenger mellom lavtrykk/høytrykk og humør, men for min del iallfall er eg ikkje i tvil om at det er ein sammenheng. (og for ordens skyld: eg kan merke humørpåvirkninga FØR eg står opp og ser åssen været er)

kanskje du har det sånn også? tenkte bare eg skulle nevne det, iallfall. håper humøret ditt stiger utover dagen :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91633-v%C3%A5knet-i-dag/#findComment-505945
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...