Gå til innhold

spiser av meg alt håret mitt!!

Anbefalte innlegg

Gjest skinnhead

jeg er en jente på 24 som har en lei vane, nemlig at jeg napper ut ett og ett hårstrå, for så og tygge det opp i små biter. Dette fører til at jeg blir bar på hodet enkelte steder. Dette tror jeg må være en slags tvangshandling, for samma hvor mye jeg prøver, klarer jeg ikke å la være...Noen som kan hjelpe meg??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92034-spiser-av-meg-alt-h%C3%A5ret-mitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Ja, du må gå til legen din og få henvisning til en psykolog.

Det er mange her inne som er plaget med tvangshandlinger og selvskading. Vi kan skjønne hverandre og komme med sympatierklæringer. Men en kommer ikke til å blir frisk uten hjelp av profesjonelle.

Ja dette er mest trolig ocd eller det som på norsk kalles en tvangsgshandling/ nevrose.

Her må du nok oppsøke profesjonell hjelp og starte med SSRI medisiner, som har helt glimrende effekt på tvang. Snakker utfra egen erfaring.

Kunne du kanskje fortalt meg litt mer hvordan den medisinen virker og hvordan den tas?

Er det noen steder jeg kan lese om dette?

Hilsen meg....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...