Gå til innhold

HJEELP MEG!!PLEASE?!

Anbefalte innlegg

Hei,jeg er ei jente på 19 som plages med svette håndflater. Jeg har prøvd det meste av produkter,men føler at ingenting er til nytte. Jeg liker å møte nye mennesker,og er ganske lett å bli kjent med,og jeg kan aldri tro at jeg har problemer med angst eller lignende da,men jeg føler det alikevel sånn iblant.Lurer på om det kan være grunnen til at jeg nesten hele tiden går med svette hender? Det plager med veldig,og det har det gjort i flere år. Og jeg tenker bare mer og mer på det,og det er vel kanskje grunnen til at det blir verre,men når jeg er påvirket av alkohol har jeg ingen problemer med det,og da føler jeg meg avslappet. Kan det vere at jeg er altfor anspent? Er det noe medikamenter som hjelper mot dette? Jeg vil at dette skal ta slutt,det går jo tross alt utover alt jeg gjør (og jeg ikke tør gjøre pga.svette håndflater),så jeg hååper på svar fra noen som vet hva jeg snakker om,det setter jeg stoor pris på! På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92084-hjeelp-megplease/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...