Gå til innhold

DriTT!!!

Anbefalte innlegg

Teite psykdame. Hu tror at alt blir bra bare jeg skifter medisin (går på noe mot epilepsi, men skal ta til noe som kan ha antideppresiv virkning i tilegg) " da kan du kanskje slutte å gå hit så ofte, peeL" Er jeg så mye i veien da?? Nå har jeg nettopp fortalt henne at det er det jeg føler jeg er hele tiden, både for familie, venner og på skolen. Også sier hun dette!! I dag var timen ferdig etter 20 minutter. Jeg føler meg bare i veien!!! DRITT!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92096-dritt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Du må fortelle dama det du forteller her! At du tenker at hun helst ikke vil ha noe mer med deg å gjøre. Spør om det stemmer og isåfall hvorfor.

Vi må slutte å ha så forbaska respekt for disse terapeutene våre. De selger en vare som hvilken som helst annen næringsdrivende. Er vi ikke fornøyd så sier vi det, ikke sant? Akkurat som når vi har kjøpt ei bukse det er feil på. Kanskje dama i klesbutikken blir litt småsur, akkurat som psykologen blir litt småsur. Det er en menneskelig reaksjon som heller ikke terapeutene alltid klarer å undertrykke. Men det er slikt vi må trene på å tåle. Det er _vi_ som er KUNDEN her. Som betaler for å snakke med dette mennesket en viss tid. Som er grunnen til at vedkommende kan betale husleia. Hadde alle blitt friske på en gang så hadde det blitt ansettelsesstopp og konkurser innen psykiatrien akkurat som det er innen industrien nå. De trenger _oss_. Det er ingen grunn til å føle at de er 'snille' som hjelper oss... Det er jobben deres.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92096-dritt/#findComment-509265
Del på andre sider

Forbereder du deg til timen? Har du noe å komme med, eller er det hun som må trekke ting ut av deg?

Når behandlere kutter ned på tiden,, er det oftest fordi intet har skjedd i timene på lang tid.

Altså... jeg er vel ikke den som bare prater i vei...Men jag er ikke stille heller. når jeg kommer på gli, da prater jeg. det har hendt at hun har avbrutt meg for så og snakke om noe annet. Jeg har ikke vært til henne så forbaska mange timer heller. Uansett tjue minutter da! det blir 10 kr minuttet det Og medisin medisin, kanskje du slipper å komme hit så ofte og jadda. hoff, jeg har bare vanvittig lyst til å melde meg ut av hele meg og alt for ei stund. Og det vet hun ja.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92096-dritt/#findComment-509774
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...