Gå til innhold

Vet ikke hvorfor jeg ikke stoler på menn, liker ikke menn heller

Anbefalte innlegg

Gjest har egentlig ikke noe nick

Jeg har aldri gjort det og føler meg bedre i selskap med kvinner,blir innesluttet i selskap med menn, jeg synest atmosfæren er mye kaldere da det er mer å passe seg for. Jeg har ikke noen dårlige forhold bak meg og jeg har heller ikke opplevd noe negativt(blitt utnyttet sexuelt eller utnyttet på andre måter) Jeg bare liker ikke menn og den sexfikseringen i tilleg synest jeg menn generelt er ondere enn kvinner. Jeg stoler så lite på menn at jeg tror de fleste menn kan misbruke barn sexuelt, jeg er ikke trygg når barna ikke er sammen med meg. Jeg stoler nesten ikke på noen menn. Jeg synest verden vi lever i er så grusom at det er vankelig å stole på noen. Hva er det som feiler meg. Jeg liker ikke gutte-dyr heller. De dyrene jeg har er jenter. Jeg synest det er ekkelt å klappe et dyr som er hankjønn,som om kjemien ikke stemmer.

Fortsetter under...

du nevner barna, så jeg regner med at du har flere barn.

Har du en sønn? (bare nyskjerrig) siden du ikke liker guttedyr generelt som du sier...

De aller fleste menn er til å stole på!

Men jeg skal være enig med deg at en blir litt skeptisk til alt det rare en hører.

Jeg vil heller si at det er vanskelig å stole på fremmede. ikke menn generelt. Kvinner kan faktisk være ganske onde de også.

Her har du nok rotet deg inn i et problem. Vist finnes det onde menn, men de er det heldigvis få av. Derimot har jeg da inntrykk av at det finnes minst like mange onde kvinner.

For å sikre dine barn en normal oppvekst med både mannlige og kvinnelige rollemodeller, må du snarest mulig oppsøke hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...