Gå til innhold

hva skal jeg gjøre

Anbefalte innlegg

Gjest tristjente22

Jeg er en jente som går på attføring. Forrige semester gikk i vasken og jeg ble sykemeldt på alle eksamener. Jeg er nå begynt på et nytt semester. Problemet er at jeg slettes ikke er frisk. JEg sliter med selvmordstanker og skader meg selv jevnlig. Bland det inn med alkohol på ukedager så har du meg i et nøtteskall. Blir dratt mot destruktive ting. Samtidig blir det litt vanskelig for meg å gjøre et seriøst forsøk på å prøve å lære meg stoffet i det jeg studerer. Det virker så vanskelig og uoverkommelig. Som om jeg ikke greier det. Jeg har nå valget om å enten gjøre et forsøk på å bestå alle eksamener , eller bli sykemeldt. Jeg er redd jeg vil gå i samme mønsteret som forrige semester. Men samtidig føler jeg at jeg må jo være fornuftig. Greid å surre bort et år på studier alleredet uten å tatt en eneste eksamen. Samtidig er jeg redd for at om jeg prøver å studere vil jeg mislykkes å stryke på eksamenen og få enda lavere selvbilde. Jeg går på attføring. Håpre jeg kan få noen gode råd om hva jeg bør gjøre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92234-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...