minitrollet Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 Sitter her mitt i natta og lurer på hvordan jeg skal komme meg igjennom nok en dag. Jeg sliter med depresjoner og kan ikke finne styrke nok til å dra meg opp om morran og komme meg på skolen. Lurer alvorlig på hva jeg skal gjøre! Nå har jeg missa skolen i to uker, og jeg skjønner jo at jeg må gjøre noe med min nåværende situasjon. Kan jo ikke fortsette å være deppa og på den måten ødelegge framtida mi. Jeg sliter med å komme over ett overgrep som skjedde for litt over fem år siden, og jeg vet det er en langt tid siden, men jeg har ikke klart å legge det bak meg. Har blitt ett skikkelig natt dyr, for da slipper jeg å se folk og jeg kan være i fred, problemet med det er at jeg har for mye tid til å tenke! Noen som har noe forslag? 0 Siter
rodell Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 Får du noen behandling?? Hvis ikke må du ta ett godt tak i ditt eget nakkeskinn og komme deg til fastlegen din. Forklar situasjonen, og be om henvisning til psykiatrisk poliklinikk for utredning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.