Gå til innhold

Fortvilet og frustrert....

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva jeg skal ta meg til... Var hos homeopat i går for å se om han kunne hjelpe meg med OCD og depresjon. Han virket veldig interessert og optimistisk, jeg har fått "medisiner" og skal begynne med akupunktur.

Det som forvirrer meg er at han mener jeg har fått feil behandling av psykiateren min, alt han sier og gjør er feil, medisinene er ikke bra for meg,ja, alt som har skjedd det siste halvåret er visstnok helt bortkastet. I går fikk jeg et gråteanfall, var helt "uttafor", alt virket så håpløst. Ville bare dø. Hadde tenkt å skjære meg litt for å få ut frustrasjonen, men utrolig nok klarte jeg å begynne å grine i steden (har problemer med å grine, muligens pga. medisiner).

Det har seg nemlig sånn at det å gå til samtaler med en psykiater gjør at jeg på en måte holder meg oppe. Ser liksom litt fram til de timene. Medisinene synes jeg ikke har all verdens virkning, bortsett fra Thyroksin (mot lavt stoffskifte). Men homeopaten sier at det ikke er bra å ta Thyroksin heller! Han vil at jeg skal slutte med det (og det som har hjulpet meg så fint!), og heller ta kosttilskudd som han kan gi meg... Dessuten sier han at jeg må slutte med Zoloft etter hvert.

Videre sier homeopaten at jeg kan bli kvitt vonde tanker, tvangstanker, hallusinasjoner (eller hva alle de rare ansiktene er for noe), ved å gå turer! Yeah, right...

Han har også tro på at TFT (tror jeg det heter) skal hjelpe mot tvangstanker, men jeg har lest at dette ikke er noe særlig effektivt.

Går på slankekurs for tiden, noe som har gjort at jeg fokuserer på litt andre ting enn bare elendighet. Har gått litt ned i vekt også, faktisk. Spiser masse sunn mat, og trives med det. Psykiateren min synes dette er kjempeflott, at jeg tar ansvar for meg selv og setter meg mål osv. MEN homeopaten sier det motsatte! Han sier at denne kuren kan være helt FEIL for meg, fordi vi har forskjellige blodtyper og blablabla. Så han anbefaler ikke et sånt kurs. Og jeg som har fått et så mye bedre forhold til mat, har begynt å trimme litt, og er blitt mye bedre i magen. Og så er dette helt feil, også?

Så hva skal JEG tro, da? Hvem skal jeg høre på? Hvem har rett? Prøver de å forvirre meg? Blir enda mer deprimert av dette. Vil dø, jeg. Hadde det ikke vært for de jeg er glad , så hadde jeg vært død for lengst.

Hjelp meg, hva skal jeg gjøre?

Har noen der ute erfaring med homeopati, kanskje?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92375-fortvilet-og-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

happy1365380345

Jøjemejen sier jeg bare. Ikke rart du blir forvirra!

En ting er sikkert - det som har gjort at du har blitt bedre, skal du selvfølgelig ikke slutte med. Det er jo idiotisk i seg selv.

En homøpat som foreslår så mange endringer på tvers av hva du holder på med fra før virker rimelig useriøs for meg.

Vedkommende er ikke psykolog og du har en psykisk lidelse. Vedkommende har ikke tenkt over hvilke bekymringer dette skaper hos deg.

Et annet råd jeg vil gi deg (har hatt angst i mange år) er å ikke prøve for mye på en gang.

Jeg skjønner at man gjerne vil bli bedre, men med for mye på en gang så vet du faktisk ikke hva som gjør deg bedre.

At homøpaten anbefaler å gå tur er positivt. All bevegelse er sunt for både kropp og sjel.

At vedk. sier at du skal slutte med zoloft virker jo også greit nok - hvis de ikke har noen virkning allikevel. Men ikke gjør det uten i samråd med lege/psykolog.

Til slutt kjære deg: fortsett med det som kjennes bra ut for deg :) Og skal du prøve noe mer så ta en ting av gangen. Da slipper du total forvirring.

Har selv prøvd TFT mot tanker og angst - det fungerte dessverre ikke i det hele tatt - men det betyr ikke at det ikke vil fungere på deg da :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92375-fortvilet-og-frustrert/#findComment-511203
Del på andre sider

Gjest coramba

Nei, nei, nei hold deg langt unna denne homeopaten. Det han forfekter er jo rene skjære tøvet. Man behandler ikke ocd og depresjoner og tukler med stoffskiftet på denne måten. Stol på din psykiater. SSRI er førstevalg ved både ocd og depresjoner.

Har selv begge plagene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92375-fortvilet-og-frustrert/#findComment-511273
Del på andre sider

Det er forståelig at du har lyst til å prøve andre ting, som homeopati, for å bli fortere bedre. Men denne homeopaten hørtes IKKE ut som han skjønner hva dette dreier seg om.

Det har jo skjedd mye positivt, både med mat, Thyroksinen, og det at du ser frem til samtalene med psykiateren. Jeg synes du skal holde fast ved det, og ikke kaste deg ut i noe som ikke har noen dokumentert effekt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92375-fortvilet-og-frustrert/#findComment-511274
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

I alle profesjoner innen helsevesenet, også alternativ medisin, finnes det fanatikere som mener alle andre retninger og meninger enn det de selv forfekter er galt. Slike folk er farlige. Rett og slett. Enten de er akupunktør eller lege. Du merker jo selv hvor urolig det gjør deg? Det beste er å finne de som har en litt 'rundere' holdning til alt de ikke er ekspert på. En må lete litt.

Jeg og mange med meg opplever også at 'hjelperne' ikke er enige med hverandre. Det må en bare lære seg å leve med. En må tenke mye selv og ikke finne seg i å bli diktert. Trygdekontoret sier en ting. Legen sier det ikke er slik det er. Jeg kan fortelle psykologen noe legen har sagt, og psykologen mener det er helt feil. Det burde du protestere på. Sier han.

Men mitt (og ditt og alle andre pasienters) dilemma er at en er avhenig av alle disse hjelperne som ikke er enig med hverandre om hvordan _du_ skal behandles. Det beste hadde jo vært om du fikk fortelle hva du trodde. Men det blir ikke bestandig tatt hensyn til...

Ikek slutt med thyroksin ihvertfall. Det hørtes skummelt ut. Og husk, poenget er at den alternative har ingenting han skulle ha sagt overfro trygdekontoret. Derfor måp vi, enten vi vil eller ikke, ta mest hensyn til det legen forfekter. Av økonomiske hensyn rett og slett. Synd, men sant!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92375-fortvilet-og-frustrert/#findComment-511340
Del på andre sider

Annonse

Hei, "snufse..":-)

Jeg har, opp gjennom tidene prøvd mange forskjellige behandlingsformer for diverse plager, deriblant Homeopati, akupunktur og kranio-sakralterapi, og hatt mer eller mindre nytte av alle sammen.

Men; jeg har ennå til gode å få beskjed av en alternativ behandler å kutte ut evt. medisiner etc.

Dette er ikke bare useriøst, de har rett og slett ikke LOV til å komme med slike oppfordringer.

Det beste du gjør er følge din egen intuisjon, og gjøre det som føles riktig for deg selv. Er det noen av medisinene du får som faktisk _hjelper_ deg, er det jo ingen grunn til å slutte....?

Det er kanskje tilrådelig å finne en ANNEN Homeopat, hvis du vil fortsette den formen for behandling....bare si klart ifra fra begynnelsen hvor du står hen i forhold til medisiner m.m

Homeopaten har bare å innrette seg etter det.

DU er sjefen...:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92375-fortvilet-og-frustrert/#findComment-511412
Del på andre sider

Jøjemejen sier jeg bare. Ikke rart du blir forvirra!

En ting er sikkert - det som har gjort at du har blitt bedre, skal du selvfølgelig ikke slutte med. Det er jo idiotisk i seg selv.

En homøpat som foreslår så mange endringer på tvers av hva du holder på med fra før virker rimelig useriøs for meg.

Vedkommende er ikke psykolog og du har en psykisk lidelse. Vedkommende har ikke tenkt over hvilke bekymringer dette skaper hos deg.

Et annet råd jeg vil gi deg (har hatt angst i mange år) er å ikke prøve for mye på en gang.

Jeg skjønner at man gjerne vil bli bedre, men med for mye på en gang så vet du faktisk ikke hva som gjør deg bedre.

At homøpaten anbefaler å gå tur er positivt. All bevegelse er sunt for både kropp og sjel.

At vedk. sier at du skal slutte med zoloft virker jo også greit nok - hvis de ikke har noen virkning allikevel. Men ikke gjør det uten i samråd med lege/psykolog.

Til slutt kjære deg: fortsett med det som kjennes bra ut for deg :) Og skal du prøve noe mer så ta en ting av gangen. Da slipper du total forvirring.

Har selv prøvd TFT mot tanker og angst - det fungerte dessverre ikke i det hele tatt - men det betyr ikke at det ikke vil fungere på deg da :)

Takk for alle svarene jeg har fått! Jeg tror jeg er enig i dere alle sammen, jeg. Egentlig.

Mens jeg satt hos denne homeopaten, så virket liksom alt han sa veldig fornuftig ut, men da jeg kom hjem og begynte å tenke litt, så fikk jeg det liksom ikke helt til å stemme at han, som ikke er utdannet psykolog eller lege, skulle kunne kurere angst, depresjon, tvangstanker osv. Han presterte til og med å si at ALLE har tvangstanker, og at det er bra at man har det. Og tvangshandlinger. Men dette er jo til å grine av! Jeg har konstant tvangstanker, og holder på med mentale tvangshandlinger absolutt hele tiden. Og jeg er livredd for at noe fælt skal skje hvis jeg ikke gjør disse handlingene. Akkurat DET virket det ikke som om homeopaten helt skjønte. Han har jo ikke fått hele min sykdomshistorie heller, og vet derfor heller ikke hvorfor jeg er som jeg er. Og det er IKKE normalt å ha så mye tvangshandlinger/tanker.

Jeg fikk noe at homeopaten, noe som skulle få kroppen min til å lage thyroksinen selv. Samtidig med at jeg går på Thyroksin... Han sa jeg ville bli skjelven og urolig, og at jeg da etter hvert kunne slutte med thyroksin. Moren min var hos legen sin i går og nevnte dette , og han sa at slik "medisin" som homeopater gir, nærmest er sukkerpiller.

Jeg må si at jeg tror mest på leger og medisiner, i alle fall når det gjelder psykiske lidelser. Men jeg tør ikke å si at jeg ikke vil gjøre det som homeopaten sier, for da blir nok mora mi sint(for det er hun som skal betale homeopatbehandlingen), han sint og jeg enda mer frustrert... Har ikke "guts" til å være min egen sjef... Jeg er ei skikkelig pysejente, og det hater jeg. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHHHHHHHHH...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92375-fortvilet-og-frustrert/#findComment-511993
Del på andre sider

Takk for alle svarene jeg har fått! Jeg tror jeg er enig i dere alle sammen, jeg. Egentlig.

Mens jeg satt hos denne homeopaten, så virket liksom alt han sa veldig fornuftig ut, men da jeg kom hjem og begynte å tenke litt, så fikk jeg det liksom ikke helt til å stemme at han, som ikke er utdannet psykolog eller lege, skulle kunne kurere angst, depresjon, tvangstanker osv. Han presterte til og med å si at ALLE har tvangstanker, og at det er bra at man har det. Og tvangshandlinger. Men dette er jo til å grine av! Jeg har konstant tvangstanker, og holder på med mentale tvangshandlinger absolutt hele tiden. Og jeg er livredd for at noe fælt skal skje hvis jeg ikke gjør disse handlingene. Akkurat DET virket det ikke som om homeopaten helt skjønte. Han har jo ikke fått hele min sykdomshistorie heller, og vet derfor heller ikke hvorfor jeg er som jeg er. Og det er IKKE normalt å ha så mye tvangshandlinger/tanker.

Jeg fikk noe at homeopaten, noe som skulle få kroppen min til å lage thyroksinen selv. Samtidig med at jeg går på Thyroksin... Han sa jeg ville bli skjelven og urolig, og at jeg da etter hvert kunne slutte med thyroksin. Moren min var hos legen sin i går og nevnte dette , og han sa at slik "medisin" som homeopater gir, nærmest er sukkerpiller.

Jeg må si at jeg tror mest på leger og medisiner, i alle fall når det gjelder psykiske lidelser. Men jeg tør ikke å si at jeg ikke vil gjøre det som homeopaten sier, for da blir nok mora mi sint(for det er hun som skal betale homeopatbehandlingen), han sint og jeg enda mer frustrert... Har ikke "guts" til å være min egen sjef... Jeg er ei skikkelig pysejente, og det hater jeg. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHHHHHHHHH...

Kjære snufseguri!

Litt av et dilemma!

Høres bra ut at du spiser fornuftig, har gått litt ned i vekt, at du er bedre i magen og at du TRIVES med den maten du spiser nå. Det må du fortsette med!

Jeg har ingen tro på det med blodtypediett. Har tro på å trives med det en gjør, og å stole på egen kropp hva slags mat som er best for den.

Mannen min, som har angina, går hos homeopat. Hun har ikke krevd at han kutter ut skolemedisin. Han får medisin av henne, også, men bruker medisinene legene har anbefalt samtidig. Han tror veldig på alternativ behandling, og har prøvd mye "rart". Han er blitt en del bedre, men har ikke kuttet ut sklolemedisin. Jeg tror tro kan flytte fjell, og syns derfor han må få prøve det han tror vil hjelpe.

Det må du gjøre, også - velge den behandlinga du tror hjelper. Du sier du liker å gå til psykiateren. Da må du fortsette med det. Du syns tyroksin hjelper. Da må du fortsette med det.

Jeg tror også at en psykolog/psykiater har bedre innsikt i hvordan en skal få bort tvangstanker enn en homeopat.

Er du sikker på om mora di blir sint hvis du uttrykker skepsis når det gjelder det homeopaten sa? Hvis mora di vil ditt beste, så si til henne at du tror dette ikke er ditt beste. Da vil hun sikkert forstå!

Prøv da, snufseguri! Skal krysse fingrene for at alt ordner seg for deg!

Å gå tur er forresten fint uansett hvem som anbefaler det. Om ikke tvangstanker forsvinner, så stiger sannsynligvis humøret!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92375-fortvilet-og-frustrert/#findComment-513849
Del på andre sider

Kjære snufseguri!

Litt av et dilemma!

Høres bra ut at du spiser fornuftig, har gått litt ned i vekt, at du er bedre i magen og at du TRIVES med den maten du spiser nå. Det må du fortsette med!

Jeg har ingen tro på det med blodtypediett. Har tro på å trives med det en gjør, og å stole på egen kropp hva slags mat som er best for den.

Mannen min, som har angina, går hos homeopat. Hun har ikke krevd at han kutter ut skolemedisin. Han får medisin av henne, også, men bruker medisinene legene har anbefalt samtidig. Han tror veldig på alternativ behandling, og har prøvd mye "rart". Han er blitt en del bedre, men har ikke kuttet ut sklolemedisin. Jeg tror tro kan flytte fjell, og syns derfor han må få prøve det han tror vil hjelpe.

Det må du gjøre, også - velge den behandlinga du tror hjelper. Du sier du liker å gå til psykiateren. Da må du fortsette med det. Du syns tyroksin hjelper. Da må du fortsette med det.

Jeg tror også at en psykolog/psykiater har bedre innsikt i hvordan en skal få bort tvangstanker enn en homeopat.

Er du sikker på om mora di blir sint hvis du uttrykker skepsis når det gjelder det homeopaten sa? Hvis mora di vil ditt beste, så si til henne at du tror dette ikke er ditt beste. Da vil hun sikkert forstå!

Prøv da, snufseguri! Skal krysse fingrene for at alt ordner seg for deg!

Å gå tur er forresten fint uansett hvem som anbefaler det. Om ikke tvangstanker forsvinner, så stiger sannsynligvis humøret!

Hei, goliane!

Jeg tror nok det er dumt å plutselig kutte ut medisinene, ja. Selv om jeg ikke synes at de har hjulpet (bortsett fra thyroksin), så vet jeg jo ikke hvordan jeg hadde vært nå hvis jeg aldri hadde begynt på dem.

I morgen skal jeg ha akupunktur, har ikke så veldig mye tro på det når det gjelder det psykiske. Men jeg får vel i hvert fall prøve... :-)

Jeg skal snart få en ny psykiater eller psykolog, for han jeg har nå skal slutte og begynne et annet sted. Jeg føler at jeg bør fortsette med samtaler, for jeg trenger nok å få litt perspektiv på problemene mine. Jeg har nemlig litt lett for å grave meg dypere og dypere ned i det negative.

Og aldri verden om jeg skal slutte på det kurset, nei! jeg har bare positive erfaringer med det, og jeg føler meg så mye bedre nå.

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare på mitt innlegg. Håper alt står bra til med deg! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92375-fortvilet-og-frustrert/#findComment-514408
Del på andre sider

Hei, goliane!

Jeg tror nok det er dumt å plutselig kutte ut medisinene, ja. Selv om jeg ikke synes at de har hjulpet (bortsett fra thyroksin), så vet jeg jo ikke hvordan jeg hadde vært nå hvis jeg aldri hadde begynt på dem.

I morgen skal jeg ha akupunktur, har ikke så veldig mye tro på det når det gjelder det psykiske. Men jeg får vel i hvert fall prøve... :-)

Jeg skal snart få en ny psykiater eller psykolog, for han jeg har nå skal slutte og begynne et annet sted. Jeg føler at jeg bør fortsette med samtaler, for jeg trenger nok å få litt perspektiv på problemene mine. Jeg har nemlig litt lett for å grave meg dypere og dypere ned i det negative.

Og aldri verden om jeg skal slutte på det kurset, nei! jeg har bare positive erfaringer med det, og jeg føler meg så mye bedre nå.

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare på mitt innlegg. Håper alt står bra til med deg! :-)

Så spennende at du skal få ny behandler!

Kanskje kan du ta opp det med homeopat med han/henne.

Spennende med akupunktur, også. Du må fortelle oss om det hvis du syns du har nytte av behandlinga.

Du skriver at du har lett for å grave deg ned i negative tanker. Sånt kan ikke medisin rette opp. Da må det samtaleterapi til. Det fins metoder som kan snu sånne tankemønster. Så derfor er det viktig for deg med timer hos psykolog eller psykiater.

Syns det er flott du føler deg bedre og at du skal fortsette på det kurset du har begynt på.

Jeg har det bra, men travelt! Mannen min er 60 år denne uka, og her feires det opptil flere ganger, med tilreisende familie. Datteren vår kommer også hjem! Har bakt til den store gullmedalje i det siste. Artig, men tidkrevende når en samtidig er i full jobb, og også har ansvar for å hugge ved/rydde snø.

Hadde en timersøkt med snø i kveld. Måtte fjerne takras fra garasjen. Det sperra hele innkjørselen til huset. God trim, faktisk, og jeg blir alltid i godt humør når jeg anstrenger meg fysisk!

Nå skal jeg få meg litt søvn!

Nattaklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92375-fortvilet-og-frustrert/#findComment-514733
Del på andre sider

Spennende med akupunktur, også. Du må fortelle oss om det hvis du syns du har nytte av behandlinga.

Du skriver at du har lett for å grave deg ned i negative tanker. Sånt kan ikke medisin rette opp. Da må det samtaleterapi til. Det fins metoder som kan snu sånne tankemønster. Så derfor er det viktig for deg med timer hos psykolog eller psykiater.

Syns det er flott du føler deg bedre og at du skal fortsette på det kurset du har begynt på.

Jeg har det bra, men travelt! Mannen min er 60 år denne uka, og her feires det opptil flere ganger, med tilreisende familie. Datteren vår kommer også hjem! Har bakt til den store gullmedalje i det siste. Artig, men tidkrevende når en samtidig er i full jobb, og også har ansvar for å hugge ved/rydde snø.

Hadde en timersøkt med snø i kveld. Måtte fjerne takras fra garasjen. Det sperra hele innkjørselen til huset. God trim, faktisk, og jeg blir alltid i godt humør når jeg anstrenger meg fysisk!

Nattaklem fra

Hei!

Koselig å høre fra deg!

Vi har ikke så mye snø her, så vi slipper å måke, vi. Men så bor vi i blokk, da, og da er det jo vaktmesterens jobb. :-) Skulle gjerne hjulpet deg med måkingen, jeg! :-) Trenger litt trim, skjønner du.

I dag har jeg fått akupunktur. Det gjorde faktisk litt vondt, det visste jeg ikke. "Alle" har sagt til meg at man ikke kjenner stikkene en gang. Men det betyr vel bare at akupunktøren treffer riktig. Og når det gjør vondt så får jeg noe annet å tenke på også... :-) Ikke bare deppetanker. Vet ikke hvor mange ganger jeg skal gjøre dette, og jeg vet ikke når og hvordan jeg merker noen forskjell. Men hvis det hjelper, så skal jeg nok si ifra, ja! :-)

Håper du får en fin kveld, goliane! Vi "snakkes"!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92375-fortvilet-og-frustrert/#findComment-515617
Del på andre sider

Nattaklem fra

Huff, du kommer sikkert til å lese det siste innlegget mitt (ikke det som var til deg personlig), hvor jeg kjefter og sutrer fordi jeg ikke tåler kritikk. Angrer allerede, bare to minutter etter at jeg sendte det...

Håper du ikke hater meg nå, men jeg forstår det hvis du synes jeg er "slem" mot de andre i det innlegget...

Jeg høres vel rett og slett barnslig ut... snufs...

Hvorfor kan jeg ikke telle til hundre før jeg gjør sånt, da?

Uansett, jeg håper at du ikke ser på meg som en feig liten sinnatagg, nå (selv om jeg kanskje er det). Egentlig er jeg en snill, sjenert, liten pyse, som bare vil andre vel, og som aldri sier noe negativt om andre. Nettopp derfor sitter jeg med så dårlig samvittighet akkurat nå, pga. det dumme innlegget mitt... Huff og huff... Livet er neimen ikke lett. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92375-fortvilet-og-frustrert/#findComment-515633
Del på andre sider

Annonse

Huff, du kommer sikkert til å lese det siste innlegget mitt (ikke det som var til deg personlig), hvor jeg kjefter og sutrer fordi jeg ikke tåler kritikk. Angrer allerede, bare to minutter etter at jeg sendte det...

Håper du ikke hater meg nå, men jeg forstår det hvis du synes jeg er "slem" mot de andre i det innlegget...

Jeg høres vel rett og slett barnslig ut... snufs...

Hvorfor kan jeg ikke telle til hundre før jeg gjør sånt, da?

Uansett, jeg håper at du ikke ser på meg som en feig liten sinnatagg, nå (selv om jeg kanskje er det). Egentlig er jeg en snill, sjenert, liten pyse, som bare vil andre vel, og som aldri sier noe negativt om andre. Nettopp derfor sitter jeg med så dårlig samvittighet akkurat nå, pga. det dumme innlegget mitt... Huff og huff... Livet er neimen ikke lett. :-)

Hater deg ikke!

Alle blåser vel ut en gang i blant! Det er bare sunt!

Ikke få dårlig samvittighet om du blir sint og oppgitt. Ingen kan gå rundt å være blid og ta hensyn bestandig.

Dessuten har du bedt om unnskyldning. Har ikke lest de siste innleggene dine og svarene særlig godt ennå, men jeg får vel ta meg en titt!

Har nemlig noe baking på gang, og skriver mens kaka kjøler seg ned sånn at jeg kan fylle og pynte den.

Jeg syns du høres ut som ei trivelig, hensynsfull jente!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92375-fortvilet-og-frustrert/#findComment-515859
Del på andre sider

Hater deg ikke!

Alle blåser vel ut en gang i blant! Det er bare sunt!

Ikke få dårlig samvittighet om du blir sint og oppgitt. Ingen kan gå rundt å være blid og ta hensyn bestandig.

Dessuten har du bedt om unnskyldning. Har ikke lest de siste innleggene dine og svarene særlig godt ennå, men jeg får vel ta meg en titt!

Har nemlig noe baking på gang, og skriver mens kaka kjøler seg ned sånn at jeg kan fylle og pynte den.

Jeg syns du høres ut som ei trivelig, hensynsfull jente!

Huff, jeg fortjener ikke alt det skrytet... men tusen takk! Nå ble jeg lettet. Er bare så redd for at folk ikke skal like meg og være sinte på meg.

Håper det blir en fin kake, da! :-) Det blir den sikkert! Du får spise litt ekstra kake for meg, for jeg går jo som nevnt på slankekurs... ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92375-fortvilet-og-frustrert/#findComment-516800
Del på andre sider

Huff, jeg fortjener ikke alt det skrytet... men tusen takk! Nå ble jeg lettet. Er bare så redd for at folk ikke skal like meg og være sinte på meg.

Håper det blir en fin kake, da! :-) Det blir den sikkert! Du får spise litt ekstra kake for meg, for jeg går jo som nevnt på slankekurs... ;-)

Kaka ble topp! Den heter dessuten verdens beste!

Gjester ankom i kveld, fire i tallet, bl.a. firebird, min kjære datter. Hun er av og til innom DOL.

Nå snorker hele bunten, og jeg skal også sove.

Ser av innlegg i dag at du ikke har det bra.

"Snuten opp!!", sier jeg til firebird når hun har nedturer. Du får heise din snute noe mm opp, og bestemme deg til å holde ut til neste gang du får snakke med psykiateren din!

Skal tenke på deg!

Styrkeklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92375-fortvilet-og-frustrert/#findComment-517172
Del på andre sider

Kaka ble topp! Den heter dessuten verdens beste!

Gjester ankom i kveld, fire i tallet, bl.a. firebird, min kjære datter. Hun er av og til innom DOL.

Nå snorker hele bunten, og jeg skal også sove.

Ser av innlegg i dag at du ikke har det bra.

"Snuten opp!!", sier jeg til firebird når hun har nedturer. Du får heise din snute noe mm opp, og bestemme deg til å holde ut til neste gang du får snakke med psykiateren din!

Skal tenke på deg!

Styrkeklem fra

Ok, jeg skal prøve å holde snuten litt opp...men det er neimen ikke lett! Den har en tendens til å "henge ned"...

Verdens beste, er ikke det sånn kake med marengs på toppen og krem inni? Den vet jeg er kjempegod. Men sjokoladekake er "verdens beste" for meg... :-)

Hadde det ikke vært for slankekurset så hadde jeg kanskje bakt meg en diger sjokoladekake, det hadde kanskje hjulpet litt på humøret mitt! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92375-fortvilet-og-frustrert/#findComment-517611
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...