Gå til innhold

hvitt landskap! (OBS! dikt..eller no'..)

Anbefalte innlegg

jeg ser meg rundt

skremt

fanget

fanget i et hvitt landskap

hører ikke til her

skremt

angst

angst for slikt et hvitt landskap

tidligere var verden sort

og det var ingen vei

ut av det sorte

nå er verden hvit

og jeg vet ikke lenger

hvor jeg er

hva jeg er

hvem jeg er

OM jeg er..

jeg ser meg rundt

skremt

puster

og fortsetter å puste

lever

og fortsetter å leve

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92420-hvitt-landskap-obs-dikteller-no/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe å være redd for, kozy. Dette som en gang var svart og nå har blitt hvitt er bare vinteren! Det er kaldt og den hvite snøen er glatt, men det er ikke farlig! :)

Oki, kanskje feil forum å spøke på, men du kjenner meg litt :)

hehehehe...aha...det er det det er jah...takk for at du fikk meg til å forstå ..thjihi...

så da er det bare å vente da...

og kanskje ake litt i mellomtiden???

hehehehe...aha...det er det det er jah...takk for at du fikk meg til å forstå ..thjihi...

så da er det bare å vente da...

og kanskje ake litt i mellomtiden???

Ja, det er en flott innstilling! Ta en aketur. Sånt er gøy, så lenge du ikke treffer et tre eller noe i den duren. Personlig har jeg en tendens til å tryne skikkelig på disse aketurene, og slå meg kraftig. Man er tross alt så dum at de få gangene man aker så setter man utfor alt for store bakker, uten å kjenne sin egen begrensning :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...