kozy Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 jeg ser meg rundt skremt fanget fanget i et hvitt landskap hører ikke til her skremt angst angst for slikt et hvitt landskap tidligere var verden sort og det var ingen vei ut av det sorte nå er verden hvit og jeg vet ikke lenger hvor jeg er hva jeg er hvem jeg er OM jeg er.. jeg ser meg rundt skremt puster og fortsetter å puste lever og fortsetter å leve 0 Siter
SierDuDet Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 Det er ikke noe å være redd for, kozy. Dette som en gang var svart og nå har blitt hvitt er bare vinteren! Det er kaldt og den hvite snøen er glatt, men det er ikke farlig! Oki, kanskje feil forum å spøke på, men du kjenner meg litt 0 Siter
kozy Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Skrevet 6. februar 2003 Det er ikke noe å være redd for, kozy. Dette som en gang var svart og nå har blitt hvitt er bare vinteren! Det er kaldt og den hvite snøen er glatt, men det er ikke farlig! Oki, kanskje feil forum å spøke på, men du kjenner meg litt hehehehe...aha...det er det det er jah...takk for at du fikk meg til å forstå ..thjihi... så da er det bare å vente da... og kanskje ake litt i mellomtiden??? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 hehehehe...aha...det er det det er jah...takk for at du fikk meg til å forstå ..thjihi... så da er det bare å vente da... og kanskje ake litt i mellomtiden??? Ja, det er en flott innstilling! Ta en aketur. Sånt er gøy, så lenge du ikke treffer et tre eller noe i den duren. Personlig har jeg en tendens til å tryne skikkelig på disse aketurene, og slå meg kraftig. Man er tross alt så dum at de få gangene man aker så setter man utfor alt for store bakker, uten å kjenne sin egen begrensning 0 Siter
mcdoo Skrevet 7. februar 2003 Skrevet 7. februar 2003 Det var bra skrevet da... Jeg kjenner igjen følelsen da... Håper du har det bra. Klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.