Gå til innhold

ubehag i magen ved inntak av tabletter

Anbefalte innlegg

Gjest ubehag i magen

jeg bruker endel tabletter (daglig) pga. depresjon og ofte hodepinesmerter, men i det siste har jeg merket at jeg får et veldig ubehag i øverste del av magen, kjennes nesten ut som jeg er mett, eller at det er noe som vil "opp". er det noen som vet hva det kan være, hva jeg må gjøre med dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92604-ubehag-i-magen-ved-inntak-av-tabletter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest se etter på pakningsvedlegget

Se pakningsvedlegget til tablettene du tar for depresjon. Noen kan ha den virkningen i magen, blant annet Zoloft. Hvor lenge har du tatt dem? Bivirkningene bør gå over i løpet av 2-4 uker.

En del smertestillende tabletter kan være sterke for slimhinnene i magesekken. Det kan hjelpe å spise litt rett før man tar dem.

Gjest ubehag i magen

Se pakningsvedlegget til tablettene du tar for depresjon. Noen kan ha den virkningen i magen, blant annet Zoloft. Hvor lenge har du tatt dem? Bivirkningene bør gå over i løpet av 2-4 uker.

En del smertestillende tabletter kan være sterke for slimhinnene i magesekken. Det kan hjelpe å spise litt rett før man tar dem.

jeg bruker paralgin forte og har nettopp begynt igjen på efexor etter å ha gått på de en stund før og merket ikke noe da. men dette ubehaget begynte for en stund siden og før jeg begynte med efexor igjen. prøver også å spise litt samtidig ved inntak av tabletter. tror du det kan være en langtidsvirkning av inntaket av alle tablettene eller noe annet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...