Gå til innhold

hodet er vrangt

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

vet pokker ikke hva jeg skal gjøre. er på perm i helga.

hodet er blitt tullete igjen.. ikke sånn impulsivt tullete..

men det er bare kaos og det bøler og jeg er liksom ikke her, og alt er rart. jeg vil ha nozinan!!!!

men de har tatt fra m eg alle pillene...

og om jeg drar tilbake, så får ikke de gjort noe likevel, for de må snakke med legen min der, og han er ikke tilgjengelig for øyeblikket..

de har ikke peil på hva de skal gjøre med det sprøe hodet mitt. eneste som hjelper er å krype under dyna, skjermet for alle inntrykk.

men nå har jeg ligget der nesten et døgn..

jeg sa de burde sette meg på antipsykotika..... for jeg måtte slutte med risperdal pga bivirkninger.

men så venter de og venter.. på at legen min skal komme tilbake..

og om jeg drar tilbake sier de bare at jeg får være der og slappe av litt... hahahahhaha. det hjelper virkelig!!

det er for pokker ikke rart jeg tar overdose på overdose, for detta jævla hodet orker jeg ikke mer!!!!!

nå er jeg helt på kanten, ting skjer dypt inni skallen min, jeg mister skillet mellom drøm og virkelighet.

det maser så jævlig!

så spør de om jeg er gira...

bare nå og da... men egentlig ikke.. bare skallen \min som løper løpsk.

hva faen skal jeg gjøre????????

har ikke en eneste pille i huset!!

dra tilbake?? jeg er jo ikke kjørbar engang.

dra på legevakta og få valium??

det blir nok populært....

drikke meg dritings på vin???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92653-hodet-er-vrangt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror dyna over hodet metoden er den du bør ty til akkurat nå.

Overdose? Helt uaktuelt! Løser ingen problemer. Gir deg bare flere.

Drikke seg full på vin?

Vin skal drikkes fordi det er godt, og fordi en vil ha en kosestund. Dessuten - for mye gir ofte grusom skallebank.

Valium ville jeg heller ikke satse på.

Dra tilbake til sykehuset skal du uansett i morgen. Greit å vente til da, så sant det går. Greit å klare å holde avtaler. Det gir litt bedre selvfølelse.

Så prøv dynemetoden, og legg til litt kose- med- dyr- metoden.

Dette klarer du!!

Diger trøsteklem!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92653-hodet-er-vrangt/#findComment-513615
Del på andre sider

Gjest Trinelisa

Ta kontakt med sykehuset der hvor du er lagt inn eller legevakta, og spør dem om råd.Håper at du får hjelp der i hvertfall på en av stedene.Å løse problemene og skyve vekk problemene på en destruktiv måte er ikke en god løsning.Det hjelper bare en kort stund,så er du tilbake igjen i kaoset.Det har jeg erfart selv.

Hvis du har det så jævlig med deg selv,hvorfor er du hjemme på perm i helga?Jeg bare setter et spørsmålstegn med det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92653-hodet-er-vrangt/#findComment-514988
Del på andre sider

Gjest calestia

Ta kontakt med sykehuset der hvor du er lagt inn eller legevakta, og spør dem om råd.Håper at du får hjelp der i hvertfall på en av stedene.Å løse problemene og skyve vekk problemene på en destruktiv måte er ikke en god løsning.Det hjelper bare en kort stund,så er du tilbake igjen i kaoset.Det har jeg erfart selv.

Hvis du har det så jævlig med deg selv,hvorfor er du hjemme på perm i helga?Jeg bare setter et spørsmålstegn med det!

litt komplisert.. de forsøker å holde meg og ei anna litt adskilt..

Også blir jeg så destruktiv innenfor stramme rammer.. fotfølge og slikt funker ikke for meg..

derfor har jeg mest mulig frihet istedet, men selfølgelig er risikoen der for at ting kan skje..

avtalen nå er at jeg skal være hjemme i helgene, evnt være der noen timer. men jeg får ikke lov å ligge over, for jeg må lære å takle det....

i dag skulle jeg visst legge meg når jeg kom hjem.. skygge unna inntrykk..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92653-hodet-er-vrangt/#findComment-515525
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...