blaagutt18 Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Noen som vet hvor DSM-IV kan lastes ned på norsk? Har funnet tuuusenvis av engelske utgaver, men finner ikke norsk. 0 Siter
Gjest ICD-10 Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 DSM-IV er det amerikanske diagnose systemet og det er vel derfor det ikke er så mye om det på norsk. I Europa og også i Norge er det ICD-10 systemet som brukes. 0 Siter
soleil Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 http://www.kith.no/Virksomhetsomraade/11782/ Last ned filen litt ned på siden der dette står: Nedlasting Elektronisk utgave av boken med søke- og oppslagsfunksjoner ICD-10 bok/søkeverktøy (2003 utgaven) (zip-format, 5,2MB). 0 Siter
Tornerose Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 http://www.kith.no/Virksomhetsomraade/11782/ Last ned filen litt ned på siden der dette står: Nedlasting Elektronisk utgave av boken med søke- og oppslagsfunksjoner ICD-10 bok/søkeverktøy (2003 utgaven) (zip-format, 5,2MB). Hvordan får du den til å virke? Jeg har ingen søkefunksjoner og finner ikke noe ikon på det grønne feltet til venstre. Jeg ser at det skal være noe der, men det er bare en rød X. 0 Siter
soleil Skrevet 11. februar 2003 Skrevet 11. februar 2003 Hvordan får du den til å virke? Jeg har ingen søkefunksjoner og finner ikke noe ikon på det grønne feltet til venstre. Jeg ser at det skal være noe der, men det er bare en rød X. Jeg har lagt inn dette programmet på to pc'er, og det funker begge steder. Prøv å kjør setupfila på nytt, og velg repair. Eventuelt får du prøve å laste den ned på nytt. Lykke til! 0 Siter
Tornerose Skrevet 11. februar 2003 Skrevet 11. februar 2003 Jeg har lagt inn dette programmet på to pc'er, og det funker begge steder. Prøv å kjør setupfila på nytt, og velg repair. Eventuelt får du prøve å laste den ned på nytt. Lykke til! Takk, men jeg fikset det selv i går. Det var noe tull med Opera og IE. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.