Gjest En som vil ta lappen Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 "Inspirert" av innlegget lenger ned vil jeg gjerne ha tips om gode trafikkskoler i Oslo. De må ligge på vestkanten, gjerne litt ut i Bærum også. 0 Siter
Gjest En som vil ta lappen Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Ta ett søk på kvasir du. Altså, jeg vet _hvilke_ trafikk skoler som finnes i Oslo, jeg vil bare høre andres _anbefalinger_. 0 Siter
Gjest christina24 Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Altså, jeg vet _hvilke_ trafikk skoler som finnes i Oslo, jeg vil bare høre andres _anbefalinger_. Alna-trafikkskole er bra:) 0 Siter
Gjest En som vil ta lappen Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Alna-trafikkskole er bra:) Det ligger litt for langt unna for meg. Jeg bor på Røa, så jeg vil helst bruke en skole som ligger ikke lenger unna enn Majorstua, kan godt ligge i Bærum. 0 Siter
BettyBlue Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Det ligger litt for langt unna for meg. Jeg bor på Røa, så jeg vil helst bruke en skole som ligger ikke lenger unna enn Majorstua, kan godt ligge i Bærum. Hvilken trafikkskole endte det med, og hvordan gikk det...? Lurer selv, serru! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.