Gå til innhold

Seminar om psykiatri-systemet

Gjest PRESS-Redd Barna Ungdom

Anbefalte innlegg

Gjest PRESS-Redd Barna Ungdom
Skrevet

Hei

Vi i PRESS - Redd Barna Ungdom skal ha seminar den 25.-27. april hvor vi bl.a. skal ta for oss situasjonen i psykiatri-systemet for barn og unge.

I den forbindelse lurer jeg på om det er noen her som kunne tenke seg å komme å snakke litt fra et bruker-synspunkt. Denne personen må ha vært bruker av psykiatri-systemet før han/hun ble 18 år.

Informasjon om seminaret finner dere her på www.press.no. På seminarene våre pleier det å være rundt 40 deltakere mellom 13 og 25 år.

Hvis noen kunne tenke seg å komme å prate, ta kontakt med meg på denne adressen: [email protected]. Hvis noen er usikre, så er det bare å ta kontakt, så kan jeg fortelle litt nærmere hva det går ut på.

Vennlig hilsen

Gjest trrrish
Skrevet

ja jeg ble ØDELAGT av det. psykiatrisystemet var et 3-år langt OVERGREP fra jeg var 10-13.

Skrevet

ja jeg ble ØDELAGT av det. psykiatrisystemet var et 3-år langt OVERGREP fra jeg var 10-13.

*gi trrrrish en klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...