Gjest PRESS-Redd Barna Ungdom Skrevet 11. februar 2003 Skrevet 11. februar 2003 Hei Vi i PRESS - Redd Barna Ungdom skal ha seminar den 25.-27. april hvor vi bl.a. skal ta for oss situasjonen i psykiatri-systemet for barn og unge. I den forbindelse lurer jeg på om det er noen her som kunne tenke seg å komme å snakke litt fra et bruker-synspunkt. Denne personen må ha vært bruker av psykiatri-systemet før han/hun ble 18 år. Informasjon om seminaret finner dere her på www.press.no. På seminarene våre pleier det å være rundt 40 deltakere mellom 13 og 25 år. Hvis noen kunne tenke seg å komme å prate, ta kontakt med meg på denne adressen: [email protected]. Hvis noen er usikre, så er det bare å ta kontakt, så kan jeg fortelle litt nærmere hva det går ut på. Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 11. februar 2003 Skrevet 11. februar 2003 ja jeg ble ØDELAGT av det. psykiatrisystemet var et 3-år langt OVERGREP fra jeg var 10-13. 0 Siter
willow Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 ja jeg ble ØDELAGT av det. psykiatrisystemet var et 3-år langt OVERGREP fra jeg var 10-13. *gi trrrrish en klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.