Gå til innhold

Kvalm etter panikkanfall.

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste tre dagene har jeg hadde vekslende intense panikkanfall og jeg er nå veldig kvalm. Jeg klarer ikke å ta til meg mat, klarer til nøds å få i meg litt suppe, men får brekninger av selv en liten mengde suppe. Er kvalmen en naturlig følge av panikkanfallene? I så fall, hvor lenge vil den vare og bør jeg gjøre noe spesielt med den?

Gjest Windsong
Skrevet

Hvordan man reagerer i etterkant av panikkanfall er nok en individuell ting. Selv føler jeg meg veldig sliten i kroppen, og får overskudd av magesyre (smerter under brystbeinet/sure oppstøt) sammen med problemer med å slappe av/bekymringer for at det er noe alvorlig galt med meg. Det er ikke utenkelig at kvalmen kommer av angsten i ditt tilfelle. Ofte får man angst for nye angstanfall uten at man nødvendigvis tenker over det, og det kan bla. gi seg utslag i kvalme.

Har dessverre ikke noe godt råd til deg, men vil anbefale at du tar kontakt med legen din for å få utelukket at problemet har andre årsaker. Kvalmestillende tabletter får du kjøpt reseptfritt på apoteket, f.eks. Postafen. Men jeg ville rådført meg med en lege før jeg gjorde noe.

Mvh

Skrevet

Er selv plaget av panikkanfall...og får kvalme og en grusom hodeverk,,,,må ofte bare gå til køys,,,,,og det tar lang tid før det går over,,,tror det har noe med forsmaksmekanismen i kroppen å gjøre,,,,man knyter alle muskler,,og når anfallet er over kommer smertene,,,,,ikke lett å leve med nei,,,føler med deg:-))))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...