Gå til innhold

cipramil og nozinan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er stressa for tida fordi jeg har oppført meg som en idiot med påfølgende komplikasjoner. Det er noen som har begynt å stille spørsmålstegn ved min karakter, tenker jeg vi sier, og til gjengjeld hater jeg dem, og meg selv også fordi jeg hater dem. Så til poenget: jeg bruker masse energi på dette og kan ikke konsentrere meg. Kan f eks ikke lese. Og å sove er helt umulig, sovner ikke før langt utpå morgenkvisten selv om jeg bare har sovet tre timer natta før. For ei god stund sida fikk jeg noen Nozinantabletter mot søvnvansker og snodige drømmebilder i våken tilstand. Kan jeg ta disse tablettene nå selv om jeg bruker Cipramil? Kan det være en idé å knaske disse tablettene på dagtid også for å stoppe den evindelige tankekverninga? Tablettene er forøvrig på 5mg og det står at jeg skal ta 1-3 før jeg legger meg. Kan jeg også drikke alkohol hvis jeg tar disse tablettene?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du kan ta Cipramil og Nozinan sammen.

Du må kjenne på hvordan de virker på kveldstid før du evt forsøker dem om dagen.

Fraråder kombinasjon med alkohol.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...