Gå til innhold

Om 1 mnd er jeg FRI!!!

Anbefalte innlegg

firebird1365380441

Om en mnd er jeg fri! Jeg gleder meg og gruer meg noe så sabla vanvittig!!! Hvordan skal det gå , mon tro? 3 år inne er lang tid, kanskje jeg ikke husker hvordan det var å leve et "normalt" liv? Men likevel vet jeg at det vil gå bedre, må nok bare ta ett skritt av gangen. Dessuten har jeg jo DOL jeg kan skrive inn til og syte, klage og bære meg. Eller bare skrive helt uten å ha noe spesielt å si - slik som nå. Er bare så glad akkurat her og nå. Om 2 timer kan jeg være kjempedeppa for et eller annet. Det gjelder å glede seg over det man kan, når man kan.

Dere her på DOL har uansett hjulpet meg kjempemye de gangene jeg har sendt innlegg og kommentarer. Har aldri følt meg avvist her inne. Og det er ganske rart, siden jeg med min emosjonelle ustabile personlighetsforstyrrelse fanger opp slikt fortere enn lynet, omtrent.

Ser at det har vært en enorm aktivitet her de siste 6-7 ukene. Jeg fikk nesten fnatt da jeg hørte at NHD skulle slutte. Enda godt at det ikke gikk slik likevel.

Ha en så bra tirsdagskveld som mulig, alle sammen.

Stort smil fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93160-om-1-mnd-er-jeg-fri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

firebird1365380441

Håper jeg ikke er for nyskjerrig hvis jeg spør:

"fri fra hva?"

:o)

...fri fra gjerder, murer og gitter på vinduene, hvis det sier deg noe...

jeg ble veldig sinna og psyk en gang for en del år tilbake, men har fått det veldig bra med meg selv nå.

Har BPD , men hjernekrymperen jeg går til mener at jeg utrolig nok er på bedringens vei. Føler meg faktisk ganske så mye bedre enn for 4 år siden, i hvert fall.

Med andre ord er det håp for alle med BPD. Jeg var psyk med stor P!!

Håper det hjalp deg litt på vei.

Ok at folk spør, synes jeg , fortsett med det!

take care

forsiktig klem og :)))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93160-om-1-mnd-er-jeg-fri/#findComment-517260
Del på andre sider

jeg ble veldig sinna og psyk en gang for en del år tilbake, men har fått det veldig bra med meg selv nå.

Har BPD , men hjernekrymperen jeg går til mener at jeg utrolig nok er på bedringens vei. Føler meg faktisk ganske så mye bedre enn for 4 år siden, i hvert fall.

take care

Har du tilgang på nett "der inne" da? Ikke meninga å være frekk altså, er bare nysgjerrig. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93160-om-1-mnd-er-jeg-fri/#findComment-517287
Del på andre sider

take care

Da gleder jeg meg skikkelig på dine vegner, at du snart blir fri...! Så trist at du havnet i den situasjonen!!! :o(

*masse go'klemmer til deg*

jeg gleder meg også til du blir fri :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93160-om-1-mnd-er-jeg-fri/#findComment-517321
Del på andre sider

Annonse

firebird1365380441

De har det meste av det vi her ute har. Bare ikke friheten...

Quite right ! Det meste, bare ikke frihet. Vi har data , men kan ikke kobles opp til internett eller e - post. Like greit, ellers hadde jeg ikke fått gjort stort annet.

Men snart er jeg i alle fall fri!!! Jeg skal aldri bli SÅ psyk eller sinna mer at jeg havner på et slikt sted!

Så tenk dere godt om de gangene dere muligens får lyst til å ta et drastisk oppgjør med en eller annen situasjon. Prisen jeg har betalt for det jeg gjorde har vært hard. Men man lærer likevel en del om selve livet og at en selv faktisk er heldig i forhold til veldig mange andre.

Det skal bli deilig den dagen jeg har lagt alt dette bak meg...men det blir nok også tungt å komme til det punktet. Jeg har i hvert fall lært noe av de feilene jeg gjorde ...learning by doing, rett og slett...

Ønsker dere alle lykke til med det dere måtte foreta dere. men husk - tell heller til 100 og tenk dere to ganger om hvis dere skulle havne oppi en vanskelig situasjon.

Det er fortsatt ok at folk er nysgjerrige ! Bedre å spørre en gang for mye enn å gå rundt med skolten full av spørsmål.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93160-om-1-mnd-er-jeg-fri/#findComment-517388
Del på andre sider

Quite right ! Det meste, bare ikke frihet. Vi har data , men kan ikke kobles opp til internett eller e - post. Like greit, ellers hadde jeg ikke fått gjort stort annet.

Men snart er jeg i alle fall fri!!! Jeg skal aldri bli SÅ psyk eller sinna mer at jeg havner på et slikt sted!

Så tenk dere godt om de gangene dere muligens får lyst til å ta et drastisk oppgjør med en eller annen situasjon. Prisen jeg har betalt for det jeg gjorde har vært hard. Men man lærer likevel en del om selve livet og at en selv faktisk er heldig i forhold til veldig mange andre.

Det skal bli deilig den dagen jeg har lagt alt dette bak meg...men det blir nok også tungt å komme til det punktet. Jeg har i hvert fall lært noe av de feilene jeg gjorde ...learning by doing, rett og slett...

Ønsker dere alle lykke til med det dere måtte foreta dere. men husk - tell heller til 100 og tenk dere to ganger om hvis dere skulle havne oppi en vanskelig situasjon.

Det er fortsatt ok at folk er nysgjerrige ! Bedre å spørre en gang for mye enn å gå rundt med skolten full av spørsmål.

Klem

Takk for ditt ærlige svar, firebird! Ønsker deg lykke til i ditt "nye" liv uttafor murene. Håper folk er greie med deg på innsiden der også. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93160-om-1-mnd-er-jeg-fri/#findComment-517391
Del på andre sider

Jeg blir litt nysgjerrig på deg. Du bestemmer helt hva du vil svare på. Hvorfor er du inne? Jeg har på følelsen at du er jente eller tar jeg feil? Du ble sint og psyk, hva gjorde du i den tilstanden? Hvordan ble du før f.eks. som barn og hvordan blir du nå hvis du blir provosert? Som jeg har sagt før, svar på det du føler for. Lykke til videre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93160-om-1-mnd-er-jeg-fri/#findComment-518539
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...