Gjest Chris 69 Skrevet 14. februar 2003 Skrevet 14. februar 2003 Klarer snart ikke mer av dette.... Har gått i terapi siden april i fjor, uten å egentlig å føle meg bedre. Selv om de ytre tingene jo rasjonelt sett er bedre (er jo i 80 % jobb igjen siden august) Medisinelt har jeg prøvd fra Seroxat, via Efexor til Remeron, som jeg tar 30mg av i dag, samt 5-10mg Stesolid daglig. Men likevel: Hver dag preges av tvangstanker om døden, rykninger i kroppen, spasmer på morgenen (pga, sterke mareritt?), dete er slutten, hvorfor er jeg en slik taper?, osv. Dette er en usannsynlig slitsom tilværelse, men om jeg i hvertfall blir kvitt marerittene og rykningene/spasmene, kan jeg ivhertfall leve med det. 0 Siter
lina1365380363 Skrevet 14. februar 2003 Skrevet 14. februar 2003 Hei! Vil bare si til deg, taper er du hvertfall IKKE, selv om du har det vanskelig. Hilsen fra.............. 0 Siter
soso1365380441 Skrevet 14. februar 2003 Skrevet 14. februar 2003 Hei - jeg og er plaget med rykninger og leamus. Du skriver at om de bare hadde vært vekk kunne du levd med at du ellers føler deg " elendig " psykisk. Hm - jeg tror løsningen mer ligger i å godta de fysiske plagene og jobbe aktivt for å få det bra psykisk. Kognitiv terapi anbefales varmt. Jeg vet at jo mbedre jeg har det psykisk - jo mindre er det og av rykninger jeg har lært og leve med disse fysiske plager - og har tro på at når psyken min er bra vil dette forsvinne. Faktisk jo mer deppa, nervøs, redd trist jeg er jo værre blir det psykisk. OG - magnesium er bra mot spasmer.. Lykke til. OG _ Ikke godta at du ikke kan være lykkelig - jobb for det hver dag time for time så skal du se det fysiske blir bedre også.. Trust me - i know 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.