Gå til innhold

Spasmer og rykninger

Anbefalte innlegg

Gjest Chris 69

Klarer snart ikke mer av dette....

Har gått i terapi siden april i fjor, uten å egentlig å føle meg bedre. Selv om de ytre tingene jo rasjonelt sett er bedre (er jo i 80 % jobb igjen siden august) Medisinelt har jeg prøvd fra Seroxat, via Efexor til Remeron, som jeg tar 30mg av i dag, samt 5-10mg Stesolid daglig. Men likevel: Hver dag preges av tvangstanker om døden, rykninger i kroppen, spasmer på morgenen (pga, sterke mareritt?), dete er slutten, hvorfor er jeg en slik taper?, osv.

Dette er en usannsynlig slitsom tilværelse, men om jeg i hvertfall blir kvitt marerittene og rykningene/spasmene, kan jeg ivhertfall leve med det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93327-spasmer-og-rykninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

soso1365380441

Hei - jeg og er plaget med rykninger og leamus. Du skriver at om de bare hadde vært vekk kunne du levd med at du ellers føler deg " elendig " psykisk. Hm - jeg tror løsningen mer ligger i å godta de fysiske plagene og jobbe aktivt for å få det bra psykisk. Kognitiv terapi anbefales varmt. Jeg vet at jo mbedre jeg har det psykisk - jo mindre er det og av rykninger jeg har lært og leve med disse fysiske plager - og har tro på at når psyken min er bra vil dette forsvinne. Faktisk jo mer deppa, nervøs, redd trist jeg er jo værre blir det psykisk. OG - magnesium er bra mot spasmer.. Lykke til. OG _ Ikke godta at du ikke kan være lykkelig - jobb for det hver dag time for time så skal du se det fysiske blir bedre også.. Trust me - i know

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93327-spasmer-og-rykninger/#findComment-518586
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...