Gjest caron Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg har hatt mye problemer i de siste årene. Fikk depresjon og angst først for fem år siden og et kraftig tilbakefall nå de siste månedene. Er på bedrings vei med hjelp av antidepressive og samtaleterapi. Har alltid hatt et hissig temperament og fyker fort opp. Har hatt problemer på jobb de siste årene, noe som ikke var før. I januar hadde jeg møte på jobben og ble sint når jeg følte meg urettferdig behandlet og mobbet rett og slett. Gråt, var rasende og hevet stemmen. Dette har skjedd i andre sammenhenger også og oftest viser andre omsorg og snakker vennlig som hjelper meg til å roe meg ned og styre meg. På det møtet ble jeg kjeftet på og kastet ut. I et referat fra møtet føler jeg meg beskrevet som en aggressiv, truende person som ikke klarer å styre meg selv. Jeg truet ingen og har aldri gjort. Jeg skal ikke tilbake til dette arbeidsstedet, forhåpentligvis blir jeg omplassert hvis jeg ikke greier å finne en jobb selv. Sitter nå og prøver å samle mot til å søke på en høy stilling som er meget intressant og midt i blinken for meg. MEN JEG ER VETTSKREMT. Jeg har høy utdannelse og som mange sier en imponerende yrkes- og utdannelsesbakgrunn. Føler som jeg må over til en vaskejobb eller bli sjåfør, dvs. hvor jeg ikke trenger å snakke med mennesker. Er redd for referanser osv. Føler at jeg blir behandlet som en forbryter og at de tror at jeg kan angripe noen. Noen som har opplevd noe lignende. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93380-sint-og-hissig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.