Gå til innhold

hvordan skal jeg komme over dette traumet?

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish psykopat

jeg er stemplet som psykopat, jeg leste det i journalen min: asosial personlighetsforstyrrelse. !!!!!!!! jeg er dønn fortvilet og har blitt suicidal, jeg orker ikke leve med dette! HVORDAN GÅR DET AN Å GJØRE DETTE MOT MEG? faen jeg vil!! dette kommer jeg ALDRI over!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93390-hvordan-skal-jeg-komme-over-dette-traumet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trrrish

Jeg har sagt det før og sier det igjen, dette har jeg ikke noe tro på. Du er en grepa kjekk jente som er trivelig å prate med både her inne og på nattprat :-)) Flott selvironi og liver opp, fortsett med det. :-)))))

men det er svært ærekrendende å ha papir på asosial personlighetsforstyrrelse. trodde forresten ikke barn kunne få slike diagnoser. *sinna*

men det er svært ærekrendende å ha papir på asosial personlighetsforstyrrelse. trodde forresten ikke barn kunne få slike diagnoser. *sinna*

Som du sier anses det ikke som faglig forsvarlig å gi diagnoser på personlighetsforstyrrelser på barn. Kan du ikke spørre psykiateren din om dette her og få hans vurdering?

Gjest trrrish

Som du sier anses det ikke som faglig forsvarlig å gi diagnoser på personlighetsforstyrrelser på barn. Kan du ikke spørre psykiateren din om dette her og få hans vurdering?

han er sykemeldt han. men ja jeg skal jammen spørre når han er tilbake. men jeg undrer nesten på om han og mener jeg er psykopat, siden han er sååååååååå retrektiv mot å gi meg noen diagnose og slike ting. og at det kanskje der derfor han er så negativ til å gi meg fontex, fordi han mener jeg er psykopat og derfor egentlig ønsker at jeg skal ta livet av meg.

han er sykemeldt han. men ja jeg skal jammen spørre når han er tilbake. men jeg undrer nesten på om han og mener jeg er psykopat, siden han er sååååååååå retrektiv mot å gi meg noen diagnose og slike ting. og at det kanskje der derfor han er så negativ til å gi meg fontex, fordi han mener jeg er psykopat og derfor egentlig ønsker at jeg skal ta livet av meg.

trrrish, det tror jeg virkelig ikke. klem fra tod

Annonse

trrrish, det tror jeg virkelig ikke. klem fra tod

Du er langt fra en psykopat, vennen min. du har ingen av de symptomene som skal til for å være psykopat. en psykopat tenker kun på seg selv, og er selvopptatte mennesker. blir forbanna når jeg hører det. ta det opp med behandleren din du, så får du et svar. enten det er negativt eller posetivt. det har vært en psykopat i livet mitt i fire år, så jeg vet at du ikke er det. du er jo ei normal jente, men med problemer psykisk dessverre.

kjempe døds glad i deg, kjære beste venninna mi.

klem fra din beste venninne for alltid.

Diagnosen har ingenting med psykopati å gjøre.

Jeg antar at det kun er for å forenkle behandlingen i forhold til psykologen da de ofte må ha en diagnose å forholde seg til - slik at de skal kunne gi behandling i forhold til diagnosen.

Tenk på det som "et navn" på oppførselen din. Psykopat er du langt i fra.

Jeg har hatt en diagnose fra jeg var 17 år, men fikk ikke vite det før jeg var ca 25 og det var egentlig like greit. Lat som om det ikke står der, du blir ingen annen person selv om det står på papiret...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...