Gå til innhold

Single jenter med perring i pingjongen


Kat-1

Anbefalte innlegg

vel...menn er jo ikkje så vanskelige å tilfredsstille, for å sei det sånn. jenter er som oftest litt meir innvikla har eg inntrykk av - eg har berre prøvd 3 da, men...

men såklart - når man tar seg bedre tid enn korte elskerforhold tillater, kan man jo forsøke å finne ut av så mangt..:)) han eg er sammen med no er min første mannlige kjæreste, så mine tidligere erfaringer med menn har vært litt meir prega av at det følelsesmessige ikkje har vært gjensidig osv.

Åja, så du beynte med jenter for så å finne deg en mann. Det er jo litt annerledes.

Gikk du lei av jenter, eller liker du fortsatt begge deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 247
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • neuni

    88

  • wywh

    68

  • tigertrollet

    46

  • Kat-1

    25

Mest aktive i denne tråden

joda, men no såg eg for meg ein litt ukontrollert variant..hehehe :)

Hehe... det fine er at dere har full kontroll. Bare hold godt fast og sikt den veien dere vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.... *ler*

Nei, sex skal være søl og griseri så litt kroppsvæsker bryr man seg ikke om:)

...berre eg slipper å ligge på den våte flekken, så.........:) foretrekker at kroppsvæskene styres i retning av hud som lett kan tørkes av. våte flekker på lakenet er heilt greit i ny og ne, men ikkje -kvar- natt...hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.... *ler*

Nei, sex skal være søl og griseri så litt kroppsvæsker bryr man seg ikke om:)

Ja, så lenge det er min og damas kroppsvæsker så.

Men det kan bli for mye av det gode, så en håndduk er bra å ha i nærheten.

En våt flekk på lakenet bryr jeg meg ikke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, så du beynte med jenter for så å finne deg en mann. Det er jo litt annerledes.

Gikk du lei av jenter, eller liker du fortsatt begge deler?

eg er bifil, slik at kva for eit kjønn eg forelsker meg i er heilt tilfeldig egentlig, det går meir på person enn kjønn. tilfeldigvis blei det no ikkje nokon gjensidige følelser med nokon før eg møtte på eksen min, som er jente. så blei det slutt, slik det ofte blir veit du, og så møtte eg etterkvart han eg er sammen med no.

forsåvidt har eg vært heldig, som no er i mitt andre virkelig gode forhold, enda eg ikkje har hatt fleire enn to. men det skulle du forsøkt å fortelle meg da eg var i begynnelsen av tjueåra, aldri hadde hatt kjæreste og -veldig- frustrert...hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi (menn) kommer i mange forskjellige utgaver (har jeg hørt).

ja, det stemmer nok det :) ...og godt er det, sånn at det kan finnes nokon for nokon og einkvar - tilogmed ein passe gal ein for ei passe gal ei som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...berre eg slipper å ligge på den våte flekken, så.........:) foretrekker at kroppsvæskene styres i retning av hud som lett kan tørkes av. våte flekker på lakenet er heilt greit i ny og ne, men ikkje -kvar- natt...hehe :)

Okei. Men det er et luksusproblem altså, neuni. Hver natt???! Ingen sympati fra meg altså..*grmf*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... det fine er at dere har full kontroll. Bare hold godt fast og sikt den veien dere vil.

hehe - ein katt mjaua i bakgrunnen her, så eg kom på dei gangene når ein av kattene hopper opp i senga og -insisterer- på å bli liggende der underveis... *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Men det er et luksusproblem altså, neuni. Hver natt???! Ingen sympati fra meg altså..*grmf*

hihihihi ;)

veeel...kvar og kvar, fru blom...eg overdreiv kanskje litt, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg er bifil, slik at kva for eit kjønn eg forelsker meg i er heilt tilfeldig egentlig, det går meir på person enn kjønn. tilfeldigvis blei det no ikkje nokon gjensidige følelser med nokon før eg møtte på eksen min, som er jente. så blei det slutt, slik det ofte blir veit du, og så møtte eg etterkvart han eg er sammen med no.

forsåvidt har eg vært heldig, som no er i mitt andre virkelig gode forhold, enda eg ikkje har hatt fleire enn to. men det skulle du forsøkt å fortelle meg da eg var i begynnelsen av tjueåra, aldri hadde hatt kjæreste og -veldig- frustrert...hehe :)

Skulle ønske jenta mi var bi, kanskje hun og jeg kunne delt ei jente en gang. Nok om det.

Det er godt å finne en man blir glad i og som det fungerer sammen med på mer enn en måte. Men når du snakker om frustrert, jeg kan love deg at det er frustrerende å ha ei jente som bor i en annen by. Spesielt når man nærmest har stående tilbud hos jenter her man er.

Det bor ei sexy dame fem minutter unna, og jeg vet jeg kunne flørta så mye jeg ville og blitt der natta over om jeg ville. Bedre å holde seg unna så man ikke gjør noe dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - ein katt mjaua i bakgrunnen her, så eg kom på dei gangene når ein av kattene hopper opp i senga og -insisterer- på å bli liggende der underveis... *flire*

Hehe, det har jeg aldri opplevd.

Men en katt er jo taus om det den ser.

Jeg har vært sammen med ei alenemor en gang.

"Gå ut i stua og lukk døra etter deg, vi skal bare ligge litt til"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jenta mi var bi, kanskje hun og jeg kunne delt ei jente en gang. Nok om det.

Det er godt å finne en man blir glad i og som det fungerer sammen med på mer enn en måte. Men når du snakker om frustrert, jeg kan love deg at det er frustrerende å ha ei jente som bor i en annen by. Spesielt når man nærmest har stående tilbud hos jenter her man er.

Det bor ei sexy dame fem minutter unna, og jeg vet jeg kunne flørta så mye jeg ville og blitt der natta over om jeg ville. Bedre å holde seg unna så man ikke gjør noe dumt.

det å bo langt fra kvarandre har eg aldri prøvd, og eg håper eg slipper - det høres frustrerende ut, ja.

lurt å holde avstand til fristelser ja, det fører sjelden noko godt med seg. det er det derre med å vite kva man har men ikkje kva man får...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det har jeg aldri opplevd.

Men en katt er jo taus om det den ser.

Jeg har vært sammen med ei alenemor en gang.

"Gå ut i stua og lukk døra etter deg, vi skal bare ligge litt til"

hehehe! nok ein grunn til å ikkje få unger, ja *skriver det opp på lista - og oppdager at det står der fra før*

kattene seier ikkje noko nei - men det føles no likevel litt..hm...snålt..å holde på mens katta glaner...hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det å bo langt fra kvarandre har eg aldri prøvd, og eg håper eg slipper - det høres frustrerende ut, ja.

lurt å holde avstand til fristelser ja, det fører sjelden noko godt med seg. det er det derre med å vite kva man har men ikkje kva man får...

Det med å falle for fristelser er skummelt, for det er fort gjort at man angrer som en hund i ettertid. Spesielt om jeg skulle finne på noe slikt som å være utro.

Jeg har vært i den situasjonen før at jeg har hatt så utrolig lyst, men klart å la vær.

Men så sitter man i ettertid å lurer på hva man gikk glipp av.

Men det er et valg man gjør, hvem man vil være.

Knulle spennende damer og være en utro drittsekk, eller være en mann som er i stand til å gjøre det rette selv om det er vanskelig av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe! nok ein grunn til å ikkje få unger, ja *skriver det opp på lista - og oppdager at det står der fra før*

kattene seier ikkje noko nei - men det føles no likevel litt..hm...snålt..å holde på mens katta glaner...hehehe

Ja, jeg kan godt tenkte meg det er litt rart med en katt liggende der. Som sagt, aldri opplevd det så jeg vet ikke hvordan jeg ville reagert.

Jo forresten, dama er allergisk mot katter så jeg vet hva jeg måtte ha gjort :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med å falle for fristelser er skummelt, for det er fort gjort at man angrer som en hund i ettertid. Spesielt om jeg skulle finne på noe slikt som å være utro.

Jeg har vært i den situasjonen før at jeg har hatt så utrolig lyst, men klart å la vær.

Men så sitter man i ettertid å lurer på hva man gikk glipp av.

Men det er et valg man gjør, hvem man vil være.

Knulle spennende damer og være en utro drittsekk, eller være en mann som er i stand til å gjøre det rette selv om det er vanskelig av og til.

nemlig. det er lurt å tenke igjennom sånt - kven man vil være - før man gjer ting som plutselig definerer ein sjølv som noko anna enn man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan godt tenkte meg det er litt rart med en katt liggende der. Som sagt, aldri opplevd det så jeg vet ikke hvordan jeg ville reagert.

Jo forresten, dama er allergisk mot katter så jeg vet hva jeg måtte ha gjort :-D

hehe :) kjæresten min er IKKJE allergisk, snarere tvert imot, som meg :) aller første gang vi låg på sofaen og..eh..hadde det hyggelig, låg den eine katten rett ved sida av og malte så det dura i veggene, enda ingen av oss gav henne noko oppmerksomhet i det heile tatt. eg tok det som eit tegn på at ho var fornøyd med valget mitt av kven eg hadde dradd med meg heim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :) kjæresten min er IKKJE allergisk, snarere tvert imot, som meg :) aller første gang vi låg på sofaen og..eh..hadde det hyggelig, låg den eine katten rett ved sida av og malte så det dura i veggene, enda ingen av oss gav henne noko oppmerksomhet i det heile tatt. eg tok det som eit tegn på at ho var fornøyd med valget mitt av kven eg hadde dradd med meg heim :)

Hun var vel grepet av stemnigen da tenker jeg :-)

Men noen katter begynner jo å male bare du ser på dem. Koselig synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var vel grepet av stemnigen da tenker jeg :-)

Men noen katter begynner jo å male bare du ser på dem. Koselig synes jeg.

ja, det er kjempekoselig - og ho er forsåvidt sånn. men vi såg ikkje på henne, vi var opptatte :) *klappe vesla, som ligger på ein av favorittplassene - krakken ved sida av kontorstolen* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...