Gå til innhold

Single jenter med perring i pingjongen


Kat-1

Anbefalte innlegg

kjeften? *trudde eg var med, men falt av igjen*

:)

Ja, jeg ramla av for et glass rødvin siden...*schkål* Men av og til er det greit å være stor i kjeften var det vel jeg skulle frem til..eller var det at jeg burde holde kjeft nå? *gruble*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 247
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • neuni

    88

  • wywh

    68

  • tigertrollet

    46

  • Kat-1

    25

Mest aktive i denne tråden

Nettopp. Stigespill. Da kan jeg bare forstille meg hvordan det er for gutta å få riktig terningkast på oss jenter:) Tross alt så er alt vi skal konsentrere oss om utvendig i det minste. Eller...vel, det kommer jo an på. Faen, og jeg er uheldig både i spill og alt annet. Grmf.

hell i spill jah..det har eg no aldri hatt. og hell i diverse andre ting har det vel igrunnen vært så som så med - men jaggu ordna det seg ikkje likevel. :) jaja, det var no faen meg på tide, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, glaner så øya holder på å falle ut eg - men duhhh....asker?? hehe...

Det er ikke så ille som det høres ut!

Forrige helg kom det en nordlening bort til meg og lurte på om det var andre steder hun kunne dra ut i asker. Jeg var naiv og tok ikke forespørselen som noe annet enn det hun spørte om, og ymtet ikke engang frampå om sex, men problemet hennes var at det var ALT for mye damer der i forhold til gutter.

Er det et problem?

Tja... problem og problem, fru blom :)

Forstår niiiiiii? :)

Nå går jeg, snæiks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moroa er når man har prøvd seg litt frem og endelig får belønninga ved å ha funnet den rette fremgangsmåten :-)

menneh duuuu? den rette framgangsmåten...på menn....ehh..eg synes liksom den ikkje virker så vanskelig å leite seg fram til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha... om du er stor nok i kjeften og rask nok i reaksjonen så hindrer du nok sprut på veggen :-)

ja, så slipper man rundvask etter litt puling, masse proteiner.. osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha... om du er stor nok i kjeften og rask nok i reaksjonen så hindrer du nok sprut på veggen :-)

heheheheheheheheheheeeee!! *ser det for seg* schwoooooo...hopp...slurp *fliiiire* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

helga? *kikke på kalenderen* det er no det, er det ikkje? :)

Joda, det er nå. Men ser ikke dama før neste helg.

Hadde hu vært her (eller jeg vært der) nå så hadde ikke jeg vært på nett nei.

Men nå sitter man her, med savn og øl og skriver tullprat med ukjente folk på en nettside.

Dårlig substitutt for et realt lørdagsknull spør du meg.

Men neste lørdag, jeg kan love deg at jeg ikke er her inne. Og da kan du jo ofre fem sekunder på en tanke, 'nå får wywh dama si til å lage massevis av godlyder'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

menneh duuuu? den rette framgangsmåten...på menn....ehh..eg synes liksom den ikkje virker så vanskelig å leite seg fram til? :)

Hehe, jeg har aldri prøvd meg frem på menn, så jeg veit ikke om vi er forskjellige.

Men dere jenter er forskjellige, så en teknikk passer ikke alle.

Men for å snu på det, det er vel spennende å finne ut hva han har å fare med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hell i spill jah..det har eg no aldri hatt. og hell i diverse andre ting har det vel igrunnen vært så som så med - men jaggu ordna det seg ikkje likevel. :) jaja, det var no faen meg på tide, da. :)

Hmm, det viktigste er å ha det bra da. Uansett hva det nå innebærer -kjærlighet eller hakk i sengestolpen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, så slipper man rundvask etter litt puling, masse proteiner.. osv osv

Det er jo som regel greit å tørke vekk da.

Men jeg husker da jeg hadde ei dame som bodde på studenthybel. Hun hadde en sofa med noen litt rare flekker på. Her inne så sier det seg selv hva jeg snakker om, men på besøk hos henne så stussa jeg litt. Men en kveld så presterte jeg å lage akkurat samme typen flekk på sofan selv, så da falt brikkene på plass :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men hvor mange timer er jeg regelmessig innom dol på ukedagene? 6? 8?

En vanlig arbeidsdag med andre ord, og dolinga foregår selvsagt fra jobben.

For øvrig ikke i dag. Nå er jeg full og er så godt som på vei ut.

Jeg sjekker ikke akurat hvor mye du er her, bare registrert at du er her veldigt mye.

Men du svarte ikke på om du har erfaringer med dama til Anne Holt, som du ymta frempå om her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er nå. Men ser ikke dama før neste helg.

Hadde hu vært her (eller jeg vært der) nå så hadde ikke jeg vært på nett nei.

Men nå sitter man her, med savn og øl og skriver tullprat med ukjente folk på en nettside.

Dårlig substitutt for et realt lørdagsknull spør du meg.

Men neste lørdag, jeg kan love deg at jeg ikke er her inne. Og da kan du jo ofre fem sekunder på en tanke, 'nå får wywh dama si til å lage massevis av godlyder'.

hehehe..skal tenke på deg da, ja :)

eg ser kjæresten kvar dag, så det gjer meg ikkje noko å skvaldre her mens han ser på tv (ja no lager han forresten drink til meg igjen *s*) - vi kjem nok snart til neste punkt på programmet ;) eg synes dessuten det er god oppvarming å skrive i ein lang, artig tråd på dette forumet - mental oppvarming kan gjerne pågå ei stund :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, det viktigste er å ha det bra da. Uansett hva det nå innebærer -kjærlighet eller hakk i sengestolpen;)

jepp :)) og eg storkoser meg, eg trudde ikkje det fantes sånne som han her :)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo som regel greit å tørke vekk da.

Men jeg husker da jeg hadde ei dame som bodde på studenthybel. Hun hadde en sofa med noen litt rare flekker på. Her inne så sier det seg selv hva jeg snakker om, men på besøk hos henne så stussa jeg litt. Men en kveld så presterte jeg å lage akkurat samme typen flekk på sofan selv, så da falt brikkene på plass :-)

Æsj.... *ler*

Nei, sex skal være søl og griseri så litt kroppsvæsker bryr man seg ikke om:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har aldri prøvd meg frem på menn, så jeg veit ikke om vi er forskjellige.

Men dere jenter er forskjellige, så en teknikk passer ikke alle.

Men for å snu på det, det er vel spennende å finne ut hva han har å fare med?

vel...menn er jo ikkje så vanskelige å tilfredsstille, for å sei det sånn. jenter er som oftest litt meir innvikla har eg inntrykk av - eg har berre prøvd 3 da, men...

men såklart - når man tar seg bedre tid enn korte elskerforhold tillater, kan man jo forsøke å finne ut av så mangt..:)) han eg er sammen med no er min første mannlige kjæreste, så mine tidligere erfaringer med menn har vært litt meir prega av at det følelsesmessige ikkje har vært gjensidig osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe..skal tenke på deg da, ja :)

eg ser kjæresten kvar dag, så det gjer meg ikkje noko å skvaldre her mens han ser på tv (ja no lager han forresten drink til meg igjen *s*) - vi kjem nok snart til neste punkt på programmet ;) eg synes dessuten det er god oppvarming å skrive i ein lang, artig tråd på dette forumet - mental oppvarming kan gjerne pågå ei stund :))

Enig med deg der, mental oppvarming kan godt pågå lenge. Det bygger seg opp i kroppen og klargjør kroppen for mer fysisk utfoldelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg der, mental oppvarming kan godt pågå lenge. Det bygger seg opp i kroppen og klargjør kroppen for mer fysisk utfoldelse.

nemlig. *klargjere* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...