Gå til innhold

Single jenter med perring i pingjongen


Kat-1

Anbefalte innlegg

Lyd blir det fort av det, selv om det kommer fra andre steder.

Når man er inne på lyd så hater jeg knirkende senger.

Det er det absolutte antiklimaks. Knirk i senga, og dermed er den ved. Heldigvis så må man jo ikke gjøre det i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 247
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • neuni

    88

  • wywh

    68

  • tigertrollet

    46

  • Kat-1

    25

Mest aktive i denne tråden

Det er ikke alle som praktiserer slik eh..avansert form for sex som grautsleiv-fisting skjønner'u.

Noen av oss er glade for at motparten møter opp og tar til takke med hva han enn måtte ha å tilby:)

motparten møter opp...*flire* du kan få sagt det :)

det gjelder å få forhandla fram ein god avtale, serru - som tar hensyn til alle dei involverte partenes behov til einkvar tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flire* nei, eg er vant med at folk ikkje heilt følger tankegangen min når eg gjer diverse billedlige hopp.

men altså - eg tenkte no berre at i forbindelse med utviklinga av dei store seksuelle høyder, så er det viktig med god studieteknikk, kanskje? akkurat som med godt forarbeide, og muligens litt grunnforskning. (som ho sa, brura...)

Vel OK, er fortsatt litt uklar på den men aner hva du vil frem til. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ofte å putte hodeputa under rompa på dama ja, gjør seg det. Men kombinasjonen rompa opp og lav inngangsvinkel høres ut som noe som må prøves mer.

"lav inngangsvinkel"

*flire*

Hva er utgangshastigheten da mon tro?

Jo, puta under er god. Helt enig. Den andre varianten er blir bare en høyere variant, men da jeg ikke har fem puter til rådighet er det greiere å støtte opp under med beina;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, da merker man bare høyden på veggen og noterer datoen. Event klokkeslettet. Kommer an på hvor ofte man har rekordforsøk.

aha! der fikk eg svaret på kva strekene på soverom rundt i det langstrakte land betyr.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel OK, er fortsatt litt uklar på den men aner hva du vil frem til. :-)

jepp, berre tolk noko meir eller mindre grisete inn i eitkvart utsagn fra min munn - ehhh, hånd - så er du svært svært nær sannheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vel - eg har prøvd ein sånn sak, men myk myyyyk plastbørste, og biiiiitteliten vibrator inni. det var tøffe greier for lett overfølsomme meg...huff ;) vel vel - det var eg som kjøpte den, så eg får klandre meg sjølv ;)

pearl jam med vibrator. Det viste jeg ikke fantes.

Jeg får tenke videre på det. Kanskje overaske frøkna en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som praktiserer slik eh..avansert form for sex som grautsleiv-fisting skjønner'u.

Noen av oss er glade for at motparten møter opp og tar til takke med hva han enn måtte ha å tilby:)

*flirer meg i hjel*

Tar en avansert en og om det måtte tilbys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du, det har jeg ikke:)

Jeg prøvde forresten et sånt egg, men det gikk faen snurre meg på tvers inni der. Så det ble bråslutt i knullinga, ut med pikken og inn med fingrer for å fiske i ledningen for å få det ut mens den vibrerte for fullt..Jaja, men prøve alt mulig rart det skal man..*s*

Hehehe.... kan levende se det for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, berre tolk noko meir eller mindre grisete inn i eitkvart utsagn fra min munn - ehhh, hånd - så er du svært svært nær sannheten :)

Problemet var vel helst at jeg ikke klarte å tolke noe særlig grisete i det .

Verken i hånd eller munn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motparten møter opp...*flire* du kan få sagt det :)

det gjelder å få forhandla fram ein god avtale, serru - som tar hensyn til alle dei involverte partenes behov til einkvar tid :)

Okei. Men det er faen så enkelt for deg å si som har et eksemplar bundet fast i senga til enhver tid. Vi andre har jobb og forpliktelser og har bare tid og mulighet til knulling .....eh.vel..altfor sjelden. Derfor er det lettere å avtale tid med aliens og ormer i nattbordskuffa;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pearl jam med vibrator. Det viste jeg ikke fantes.

Jeg får tenke videre på det. Kanskje overaske frøkna en gang.

hvis frøkna di ikkje har altfor følsom klitoris, så kan det nok sikkert bli suksess :) berre timingen er god (altså at klitoris er "klar" for såpass kraftig behandling).

eg kan bli overfølsom (slik at det blir vondt) altfor raskt til å tåle sånt, eg får sjå om det dukker opp andre ideer til bruksområder etterkvart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha! der fikk eg svaret på kva strekene på soverom rundt i det langstrakte land betyr.....

Høh..men det gjelder ikke hakkene i sengestolpen....Har du blitt rundlurt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet var vel helst at jeg ikke klarte å tolke noe særlig grisete i det .

Verken i hånd eller munn.

auda - kreativitetsproblemer? ;) vel, det kan alltids øves opp, veit du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

argh ja! var nylig og besøkte "dei gamle" sammen med den utvalgt, og gjett om gjestesenga knirka...eg trur eg etterkvart fann ut noko om kor lytt det er mellom rommene også, jah...:)

Huff, kombinasjonen sex og alt som har med de gamle å gjøre, mine eller hennes, det er turnoff ja.

Men man kan jo ta å gjøre lit stille håndarbeid også av og til, når man er litt for nær innpå andre som kan høre mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Men det er faen så enkelt for deg å si som har et eksemplar bundet fast i senga til enhver tid. Vi andre har jobb og forpliktelser og har bare tid og mulighet til knulling .....eh.vel..altfor sjelden. Derfor er det lettere å avtale tid med aliens og ormer i nattbordskuffa;)

"bundet fast i senga til enhver tid"? ja, det kan du no berre tru...eg må visst investere i noko hipt sikkerhetsutstyr her for å sørge for at realitetene er slik du trur...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kombinasjonen sex og alt som har med de gamle å gjøre, mine eller hennes, det er turnoff ja.

Men man kan jo ta å gjøre lit stille håndarbeid også av og til, når man er litt for nær innpå andre som kan høre mener jeg.

joda, håndarbeide er utmerket. men hvis man etterkvart blir svært engasjert i dette håndarbeidet, så kan det jo hende at knirkinga tiltar likevel. hmm..man skulle kunne lage noko som orda på det - ei pute på ei plate med hjul under kanskje? *tenke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flirer meg i hjel*

Tar en avansert en og om det måtte tilbys.

Sjølsagt. Man tar det som måtte dukke opp. Sånn er det med kåte, single damer.

Det gis forøvrig poeng for oppmøte, villighet (om problemer anbefales håndjern. Med rød plysj), fantasi og styrke (vi kan være tunge å snu fra rygg til mage, løfting av armer og bein etc).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en dildo fra RFSU en gang som jeg brukte i kombinasjon med at jeg slikka på klitorisen til dama mens vi låg i 69 stillinga, da ejakulerte hun som bare det under orgasme.Men da må du ha en mann også i tilegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...