Gå til innhold

Single jenter med perring i pingjongen


Kat-1

Anbefalte innlegg

forarbeidet er viktig ja. og litt grunnforskning kan være greit å koste på seg. kva med ein liten leksjon i studieteknikk no? :)

Leksjon i studieteknikk?

Den forsto jeg ikke......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 247
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • neuni

    88

  • wywh

    68

  • tigertrollet

    46

  • Kat-1

    25

Mest aktive i denne tråden

*råflire* Ja, det må være høytrykk, for jeg jobber bra under (og over) det:)

Nei, trykk måles i Pascal. Men det driter vi vel egentlig i. Det er bedre å måle avstanden. Treffer han munnen med spruten når han trekker seg ut -DA er trykket godt over middels;)

hehe ja - og hvis du må fram med langkosten og vaske veggene.....*humre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rart, kat-1. For det krever enorm viljestyrke til tider :-)

Derfor er det så viktig med skikkelig forarbeid.

Joda, vi har jo vært inne på det med godt gjort arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næh - han glaner på tv mens eg har min tur ved dataskjermen :) han kjem vel inn her og roter i tråden etterpå, kjenner eg han rett :)

Da roter han feil sted om du spør meg.

Hadde dama vært i nærheten så hadde ikke jeg rota rundt på nett i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leksjon i studieteknikk?

Den forsto jeg ikke......

hehehe nei, det var berre eg som slo over til akademiske uttrykk - inspirert av ordet forarbeide...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, den ja.

Det er en favoritt.

Jeg kaller det bare 'bakfra på siden' jeg :-)

Ja, samme hva den heter -deilig er den:)

En ny favoritt her er misjonæren med løftet bak, vippet bekken og bøyde ben som er plassert på senga mens han står på kne. Superduper. Treffer alt som kan treffes;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da roter han feil sted om du spør meg.

Hadde dama vært i nærheten så hadde ikke jeg rota rundt på nett i kveld.

nja tja sei ikkje det, han må jo få hente seg inn igjen i ny og ne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri giddet å se den. Minner vel kanskje for mye om meg selv...

Ja, det er kjente ting det dreier seg om. Mange flaue episoder kan man si. Og noe husker man fra eh..yngre dager ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei nei - det gjelder å komme opp i så høye hertz at det blir lyd av det - så man kan synge sammen ;)

Lyd blir det fort av det, selv om det kommer fra andre steder.

Når man er inne på lyd så hater jeg knirkende senger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyd blir det fort av det, selv om det kommer fra andre steder.

Når man er inne på lyd så hater jeg knirkende senger.

argh ja! var nylig og besøkte "dei gamle" sammen med den utvalgt, og gjett om gjestesenga knirka...eg trur eg etterkvart fann ut noko om kor lytt det er mellom rommene også, jah...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehe nei, det var berre eg som slo over til akademiske uttrykk - inspirert av ordet forarbeide...:)

Vet hva studieteknikk er ja, men så ikke sammenhengen alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm - no skjønte eg problemet mitt med ordet - det høres ikkje ut som ein stilling. det høres ut som noko man gjer - ja, som fisting. og andre ting for spesielt interesserte. :)

Det er ikke alle som praktiserer slik eh..avansert form for sex som grautsleiv-fisting skjønner'u.

Noen av oss er glade for at motparten møter opp og tar til takke med hva han enn måtte ha å tilby:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hva studieteknikk er ja, men så ikke sammenhengen alikevel.

*flire* nei, eg er vant med at folk ikkje heilt følger tankegangen min når eg gjer diverse billedlige hopp.

men altså - eg tenkte no berre at i forbindelse med utviklinga av dei store seksuelle høyder, så er det viktig med god studieteknikk, kanskje? akkurat som med godt forarbeide, og muligens litt grunnforskning. (som ho sa, brura...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, samme hva den heter -deilig er den:)

En ny favoritt her er misjonæren med løftet bak, vippet bekken og bøyde ben som er plassert på senga mens han står på kne. Superduper. Treffer alt som kan treffes;)

Pleier ofte å putte hodeputa under rompa på dama ja, gjør seg det. Men kombinasjonen rompa opp og lav inngangsvinkel høres ut som noe som må prøves mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja - og hvis du må fram med langkosten og vaske veggene.....*humre*

Neida, da merker man bare høyden på veggen og noterer datoen. Event klokkeslettet. Kommer an på hvor ofte man har rekordforsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja - og hvis du må fram med langkosten og vaske veggene.....*humre*

Neida, da merker man bare høyden på veggen og noterer datoen. Event klokkeslettet. Kommer an på hvor ofte man har rekordforsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...